هشدار تند یک چهره اصول‌گرا به منتقدین رئیسی

فردا نوشت:سیدمهدی هاشمی گفت: کلان راهبرد و عملکرد دولت با توجه به شرایط کشور نه تنها منفی نبوده بلکه در بسیاری موارد مثبت هم بوده است. البته انتظار و توقع از دولت سیزدهم نیز بیش از اینها بوده است.

هشدار تند یک چهره اصول‌گرا به منتقدین رئیسی

به گزارش زنهار، در سالگرد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ قرار داریم. منتقدان دولت با یادآوری شعارهای انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی، شرایط کنونی کشور را متضاد با از وعده ها می خوانند، در حالیکه حامیان دولت پیشرفت های حاصله را چشمگیر توصیف می کنند.

سیدمهدی هاشمی درباره میزان انصاف ادعای منتقدان دولت گفت: همیشه در هر مقطعی دولت باید گزارش کار به مردم بدهد و این گزارش ها می تواند مورد قضاوت های مختلفی قرار بگیرد اما آنچه اهمیت دارد رعایت انصاف در بیان دیدگاه هاست.

وی افزود: کسانی که به عملکرد دولت در قبال بورس انتقاد می کنند، منصفانه بگویند خدا پیغمبری وضعیت بورس بدتر از گذشته شده است؟ آیا آرامش کنونی بورس مانند نوسانات و چالش های سال گذشته است؟ من مسئولیتی در دولت ندارم ولی معتقدم انسان نباید در نقد و نقادی از دایره انصاف خارج شود.

سیدمهدی هاشمی: منتقدان دولت منصف باشند

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به صفر شدن تلفات ناشی از کرونا و موفقیت دولت در مبارزه با این بیماری، بیان کرد: منتقدان خودشان وضعیت بهداشت و درمان کشور را با سال گذشته قضاوت کنند. انسان باید واقعگرا و منطقی به مسائل نگاه کند، نه آنکه یکطرفه به قاضی برود. در بررسی سایر موضوعات همچون مذاکرات و تعاملات اجتماعی نیز چنین باید باشد.

وی انتقاد منطقی همراه با پیشنهاد را قابل قبول و پذیرش خواند و افزود: در قبال این نوع انتقادها نیز باید رفتاری اصولی داشته باشیم. بالاخره دولت های مختلف با گرایش های مختلف آمدند و فعالیت هایی را انجام دادند، الان نیز بخش زیادی از مدیران ارشد و میانی از دولت گذشته هستند.

هاشمی یادآور شد: یکی از انتقادها آن است که چرا برخی از مدیران دولت گذشته تغییر نکردند و همگام با سیاست های جدید پیش نرفتند. معتقدم کلان راهبرد و عملکرد دولت با توجه به شرایط کشور نه تنها منفی نبوده بلکه در بسیاری موارد مثبت هم بوده است. البته انتظار و توقع از دولت سیزدهم نیز بیش از اینها بوده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار