دیدار جنجالی دادستان کل کشو با سفیر روسیه

پیرو سفر دادستان کل کشور در سال گذشته به مسکو و شرکت در مراسم بزرگداشت سیصدمین سال دادستانی فدراسیون روسیه، سفیر این کشور در تهران صبح امروز با دادستان کل کشور ملاقات کرد.

دیدار جنجالی دادستان کل کشو با سفیر روسیه

به گزارش زنهار، پیرو سفر حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری در سال گذشته به مسکو و شرکت در مراسم بزرگداشت سیصدمین سال دادستانی فدراسیون روسیه، سفیر این کشور صبح امروز در تهران با دادستان کل کشور ملاقات کرد.

دادستان کل کشور در این دیدار توسعه مناسبات و تعاملات حقوقی و قضایی و اجرای تفاهم نامه‌های مشترک را ضروری دانست و بر استمرار هرچه بهتر همکاری‌های موجود تاکید کرد. 

لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران هم ضمن ابلاغ سلام دادستان کل فدراسیون روسیه به دادستان کل کشور، اجرای مصوبات و توافقات دو جانبه و چندجانبه بین المللی را مورد تاکید قرار داد و از همکاری دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران در توسعه مناسبات تقدیر و تشکر کرد.

وی نقش ایران را در تامین امنیت منطقه و تعاملات بین المللی مهم دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران تعامل مناسب و خوبی در عرصه‌های مختلف با کشور روسیه داشته و این مناسبات باید در همه ابعاد ارتقا و گسترش یابد.

در این دیدار علی اکبر بختیاری دادیار دادسرای دیوانعالی و رئیس دفتر دادستان کل و سیامک‌ فوایدی مدیر پیگیری های ویژه امور بین الملل دادستانی کل و کارشناسان وزارت خارجه حضور داشتند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار