روش عجیب یک نماینده برای دلداری دادن رئیسی

نماینده مردم تهران در مجلس ضمن اشاره به اینکه تغییرات در دولت عین تقویت دولت است، گفت: به نظرم دو یا سه وزیر دیگر پیشگام شده و با استعفای خود کاری کنند که زحمت دولت و مجلس کمتر شود.

روش عجیب یک نماینده برای دلداری دادن رئیسی

به گزارش زنهار، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از فعالیت‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به نظرم دو یا سه وزیر دیگر پیشگام شده و با استعفای خود کاری کنند که زحمت دولت و مجلس کمتر شود و انرژی قوا صرف مسائل اصلی مردم از جمله معیشت شود.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم استعفای مسئولان نامبرده را  "جهاد عملی در جهت تقویت دولت" خواند و گفت: نفوذی‌ها، نابلدها، و نفع طلبان، این تغییرات را مخالفت با دولت تلقی نکنند، بلکه این تغییرات عین تقویت دولت است. سایر وزرا با قوت، اقتدار و جهاد شبانه روزی و بدون اعتنا به سرزنشِ سرزنش کنندگان باید به وظایف خود عمل کنند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان در تذکری خطاب به وزارت بهداشت گفت: توصیه می کنم این وزارتخانه تصویب ضوابط و آیین نامه های قانون حمایت از جوانی جمعیت را تسریع کند. قانون بودجه یک قانون مترقی است که دولت اختیارات وسیعی داده است. دولت اصلاحات قیمت را با اختصاص کالابرگ و یارانه در حوزه معیشت و حمایت بیمه‌ای در حوزه درمان اجرا کند تا فشار به مردم وارد نشود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار