این نماینده بایت سیاست‌های اقتصادی از دولت تشکر کرد

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بار روانی حذف ارز فسادزا و ویژه خوار پروری را با مدیریت هوشمند و مدبر کنترل کند چون که فرصتی برای جولان منفی شبکه های گسترده تبلیغات دشمن شده است.

این نماینده بایت سیاست‌های اقتصادی از دولت تشکر کرد

به گزارش زنهار، محمد پاک مهر در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس جمهور و هیات دولت برای اقدام شجاعانه انقلابی به منظور توزیع عادلانه یارانه ها و مردمی سازی و هدفمندسازی یارانه ها تشکر می کنم.

وی در ادامه در تذکری به دولت بیان کرد: اینکه یارانه ها را به دست مصرف کننده واقعی برسانید و بستر رانت، دلالی گری و قاچاق را حذف کرده و تولید داخل را تقویت کنید، بسیار عالی است. اقدام دولت در جراحی اقتصادی فرصتی مناسب و با چشم اندازی روشن برای دولت و ملت خواهد بود اما نباید به واسطه این کار اجازه داد کمبود کالاهای اساسی سفره مردم را کوچکتر کرده و کمبود نهاده های دامی و داروی مورد نیاز مردم و ده ها مورد دیگر، کام مردم را تلخ کند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: نباید اجازه داد ضعف نظارت بر کنترل قیمت ها و برخورد جدی با محتکران و فرصت طلبان، زمینه و بستر کمبود و تورم لجام گسیخته قیمت کالاها را فراهم کرده و معیشت حداقلی مردم را دچار بحران کند؛ از دولت انتظار داریم در جریان این جراحی مهم اقتصادی در عمل ثابت کند که حذف ارز ترجیحی به معنای حذف یارانه ها و نادیده گرفتن حق و حقوق مردم به ویژه اقشار نیازمند و کمتربرخوردار و نادیده گرفتن پاسخ به اعتراض خانواده هایی که یارانه آنها قطع شده، نیست.

پاک‌مهر در پایان گفت که دولت بار روانی حذف ارز فسادزا و ویژه خوار پروری را با مدیریت هوشمند و مدبر کنترل کند چون که فرصتی برای جولان منفی شبکه های گسترده تبلیغات دشمن شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار