اهانت تند یک اصول‌گرا به اصلاح‌طلبان

فارس نوشت: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره عملکرد اصلاح طلبان در ۲۵ سال اخیر گفت: اصلاح طبان اگر رای بیاورند خروج از نظام و اگر رای نیاورند خروج بر نظام را کلید می‌زنند.

اهانت تند یک اصول‌گرا به اصلاح‌طلبان

به گزارش زنهار، محمد کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره عملکرد اصلاح طلبان و دلیل اصلی تغییر مواضع این جریان اظهار داشت: جریان موسوم به اصلاحات یک جریان اصیل در انقلاب اسلامی است که امام(ره) در پیام منشور برادری خود یک توصیفی از دو جریان می کنند که شامل جریان اصلاحات است.

* جریان اصلاحات بعد از رحلت امام(ره) دچار یک دگردیسی شد

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات بعد از رحلت امام(ره) گفت: بعد از رحلت امام(ره) این جریان دچار یک دگردیسی شد که از دل آن دو جریان بوجود آمد؛ یک جریان معتقد به خط امام و انقلاب و همچنین مبارزه با استکبار جهانی و یک جریان هم پا در وادی فتنه گذاشت که همواره با آمریکا همگرایی می‌کند.

این فعال سیاسی در ادامه خاطر نشان کرد: این جریان انحرافی سه فتنه سال های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ را کلید زد و راه خود را از انقلاب جدا کرد.

* میزان محبوبیت و مشروعیت اصلاح طلبان به پایین ترین حد ممکن رسیده است

انبارلویی خاطر نشان کرد: می توان از جریانی که معتقد به انقلاب اسلامی است، به عنوان یک جریان رقابتی که در عرصه سیاسی نقش آفرینی می‌کند یاد کرد؛ الان به دلیل اختلافات سیاسی یک عده در درون این جریان، میزان محبوبیت مردمی و مشروعیت مردمی شان به پایین ترین حد ممکن رسیده و دیدیم که در انتخابات اخیر مردم به آن ها پشت کردند چون نتوانستند به شعارها و وعده هایی که مطرح می کردند عمل کنند.

* جریان فتنه‌انگیز داخلی رو به زوال هستند

انبارلویی در ادامه گفت: آن جریانی که به انقلاب، نظام، رهبری و امام معتقد است و نیروهای چپ را تشکیل می دهند رو به زوال نیستند؛ اما آن دسته‌ای که بخشی از آن به غرب مهاجرت کردند و در ارتش رسانه‌ای آمریکا و بی بی سی خدمت می کنند و بخش دیگرشان در داخل فتنه انگیزی می کنند -تا جایی که نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اینها را به عنوان سربازان خودش خطاب می کند- و می خواهند منافع ملت ایران را به نفع منافع امپریالیسم در ایران مصادره کنند که این ها رو به زوال هستند.

 

 

 

 

* اصلاح طلبان سرمایه اجتماعی‌شان را از دست داده‌اند

وی با اشاره به از دست رفتن سرمایه اجتماعی اصلاحات، خاطر نشان کرد: این جریان سرمایه اجتماعی شان را از دست داده اند ولی این موضوع را به نظام، انقلاب و نیروهای انقلابی نسبت می‌دهند، اما انقلاب ما همچنان اعتبار و سرمایه اجتماعی خود را حفظ کرده است و دلیل آن هم پویایی انقلاب اسلامی در 43 سال اخیر است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه اگر نظام سرمایه اجتماعی خود را از دست می داد، آمریکا در یک روز می توانست انقلاب را سرنگون کند، گفت: این خود اصلاح طلبان هستند که سرمایه اجتماعی شان را از دست داده اند اما فکر می کنند نظام سرمایه اجتماعی خود را از دست داده است.

* اصلاح طبان اگر رای بیاورند خروج از نظام و اگر رای نیاورند خروج بر نظام را کلید می‌زنند

انبارلویی در رابطه با تحرکات و اقدامات جریان اصلاحات در رادیکالیزه کردن فضای سیاسی و اجتماعی کشور در برخی زمان‌های حساس کشور توضیح داد: این ها وقتی که رای بیاورند و به داخل نظام ورود کنند، خروج از نظام را کلید می زنند وقتی که رای نیاورند خروج بر نظام را کلید می زنند.

برخی از اصلاح طلبان ارتش نرم دشمن را در داخل تشکیل می‌دهند

وی بیان داشت: فتنه 78 و مخالفت با ولایت فقیه خروج از نظام بود و اتفاقات سال 88 و اردوکشی خیابانی خروج بر نظام بود؛ این ها یک جریان پلید با ادعای اصلاح طلبی هستند که اصلا اهل اصلاح نیستند و در واقع اهل فساد هستند که ارتش نرم دشمن را در داخل تشکیل می دهند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پایان گفت: این به این معنا نیست که همه این هایی که در جریان اصلاح طلبی هستند، این خصوصیات را دارند؛ در بین اصلاح طلبان نیروهای معتقد به نظام و انقلاب و رهبری و ولایت فقیه هم وجود دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار