ایرانی‌هادر این کشور تحت تعقیب قرار گرفتند؟

سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک با انتشار بیانیه‌ای خبر کذب روزنامه بانکوک پست در خصوص ایران و شهروندان محترم ایرانی را کاملا تکذیب کرد.

ایرانی‌هادر این کشور تحت تعقیب قرار گرفتند؟

به گزارش زنهار، در این بیانیه آمده است:‌ طی تماس‌های متعدد دیپلماسی مقام‌های رسمی تایلند خبر روزنامه بانکوک پست را به هیچ عنوان تأیید نکرده و نسبت به انتشار آن ابراز تأسف کردند. مزید اطلاع هم‌وطنان گرامی رسیدگی به موضوع همچنان در دستور کار سفارت قرار دارد. همچنین از هم وطنان مقیم تایلند و گردشگران ایرانی عازم تایلند تقاضا می‌شود هر نوع برخورد خارج از ضوابط قانونی را در سریع‌ترین زمان ممکن به سفارت اطلاع دهند. حفاظت از منافع ایران عزیز و ایرانیان گرانقدر وظیفه ذاتی و موجب افتخار ما است.

روزنامه بانکوک پست روز دوشنبه ۱۶ خرداد در گزارشی به نقل از یک منبع آگاه در پلیس تایلند مدعی شده بود که پلیس سلطنتی این کشور در پی افزایش نگرانی‌ها از فعالیت جاسوسان منتسب به ایران دستور محرمانه‌ای را صادر کرده و براساس آن افرادی را که مظنون به جاسوسی برای ایران هستند تحت نظر بگیرد. به همین منظور اعلام شده بود که سازمان‌های امنیتی تایلند به دقت حرکات شهروندان ایرانی را زیر نظر گرفتند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار