ایران اقتصاد بشار اسد را می‌سازد

کاردار سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حلب، در جریان برگزاری غرفه سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی حلب بر تقویت همکاری های تجاری و صنعتی برای بازگرداندن موقعیت ویژه شهر حلب و فعال کردن نقش اقتصادی آن به عنوان قطب صنعتی کشور سوریه، تاکید کرد .

ایران اقتصاد بشار اسد را می‌سازد

به گزارش زنهار، «عبدالله رجبعلی نژاد»، با اشاره به مشکلات ناشی از جنگ و تحریم های ظالمانه علیه دولت و مردم سوریه، برای تقویت صنعت ملی این کشور، به ویژه در حوزه های فناوری و توسعه فعالیت های تولیدی و تجاری برای بهبود رفاه و معیشت مردم؛ اعلام آمادگی کرد، که موجب کارآفرینی و ایجاد شغل برای جوانان  شود .

 بر اساس این گزارش ، استان حلب، به عنوان قطب اقتصادی محور مقاومت، از موقعیت تاریخی، سیاحتی و زیارتی برخوردار است و با وجود شهرصنعتی شیخ نجار، ظرفیت های بسیاری برای شکوفایی اقتصاد منطقه دارد.

نمایشگاه بین المللی حلب با همکاری شرکت سیریاتل با حضور ۲۰۰ شرکت غرفه دار و تولیدکننده، در محوطه ورزشگاه حمدانیه حلب با هدف حمایت از حرکت اقتصادی و صنعتی و مقابله با تحریم های سوریه برگزار  شده است .

در نمایشگاه بین المللی حلب، علاوه بر سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران، سفارت اندونزی، سرکنسولگری فیلیپین و سرکنسولگری افریقای جنوبی مشارکت داشته و دارای غرفه بودند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار