طالبان: خیاطی حرام است

منابع محلی در ولایت هرات خبر می‌دهند که ریاست امر به معروف گروه طالبان به زنان شاغل در این ولایت هشدار داده‌اند که پس از این فعالیت نکنند.

طالبان: خیاطی حرام است

به گزارش زنهار، منابع محلی در ولایت هرات خبر می‌دهند که ریاست امر به معروف گروه طالبان به زنان شاغل در این ولایت هشدار داده‌اند که پس از این فعالیت نکنند.

 

منابع امروز پنج‌شنبه ۱۲ جوزا/خرداد، به خبرگزاری صدای افغانستان[پنجشیر نیوز] می‌گویند که طالبان به زنان شاغل در شهر هرات همچنان هشدار داده‌اند که پس از این فعالیت نکنند و در صورت تخلف از چنین دستوری، بازداشت و مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

پنج‌نفری به نمایندگی از امر به معروف و نهی از منکر طالبان به خیاطی‌های زنانه در نقاط مختلف شهر شدند و به آنان هشدار داده‌اند که پس از این فعالیت نکنند.

 

گفته می‌شود که طالبان به زنان شاغل در شهر هرات همچنان هشدار داده‌اند که پس از این فعالیت نکنند و در صورت تخلف از چنین دستوری، بازداشت و مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

این تنها اقدامی نیست که از سوی طالبان برای محدود ساختن زنان در جامعه اتخاذ می‌شود. پیش از این نیز گروه طالبان در نخستین گام‌ها دختران را از رفتن به مکاتب ممنوع ساختن و درعین‌حال، حق کار و گشت‌وگذار را از زنان گرفته‌اند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار