نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی:

ایران از طریق یونان از آمریکا انتقام گرفت

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: توقیف نفتکش‌های یونانی به دنبال دزدی از ملت ایران صورت گرفت و نیروهای مسلح ما نیز انتقام برخوردهای ناشایست آمریکا را گرفتند.

ایران از طریق یونان از آمریکا انتقام گرفت

به گزارش زنهار، ابوالفضل حسن‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره فضاسازی‌های وارونه دشمن در موضوع توقیف نفتکش‌های یونانی، گفت: امروز قدرت دشمن در سطح بین‌المللی در حال افول است و اختلاف شدید داخلی در بین آنها به وجود آمده است.  

این کارشناس مسائل بین‌الملل اضافه کرد: از سوی دیگر ما شاهدیم که امروز جهان به ایران به عنوان یک کشوری که نماد مقابله با زیاده‌خواهی‌ها و جهانخواری‌های آمریکا و غرب است، نگاه می‌کند اما آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند این موضوع را وارونه نشان دهند و این وحدت، همبستگی و امنیت ملی را با تبلیغات خود خنثی کنند.  

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی افزود: ایرانی‌ها امروز با تمام توان در مقابل دشمن ایستاده‌اند و با قدرت از تمامیت ارضی خود دفاع می‌کنند و فرهنگ امام خمینی (ره) به عنوان یک فرهنگ انقلابی در تمام کشورهای اسلامی و حتی کشورهای مستضعف بین‌المللی جا پیدا کرده است.  

وی گفت: آمریکایی‌ها سعی می‌کنند با عملیات روانی، اقداماتی را علیه ایران انجام دهند که از جمله آنها موضوع توقیف نفتکش‌ها بود که تلاش کردند خودشان را در دنیا و در سطح داخلی، قدرتمند نشان دهند هرچند در حال حاضر تیغ آمریکا در حال کُند شدن است.

حسن‌بیگی تصریح کرد: آمریکایی‌ها از طریق یک کشور ثالث جلوی یک کشتی که تنها چند خدمه دارد و سلاحی هم برای دفاع از خود ندارد، می‌گیرند و نفت آن را که ثروت ملت ایران است، غارت می‌کنند که اینگونه اقدامات یادآور دو قرن قبل و نشان‌دهنده ضعف و بیچارگی آمریکایی‌هاست.  

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به تلاش‌های آمریکا بر فشار وارد کردن بر مردم ایران توسط فضاسازی‌های رسانه‌ای و دروغین، خاطرنشان کرد: توقیف نفتکش‌های یونانی به دنبال دزدی از ملت ایران صورت گرفت و نیروهای مسلح ما نیز انتقام برخوردهای ناشایست آمریکا را گرفتند. 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار