وزیر رئیسی مصادره به مطلوب کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه واکسیناسیون اکثریت مردم باعث شد ایمنی قابل توجهی در برابر این ویروس ایجاد شود، گفت: تلاش ۲۴ساعته کادر سلامت، آمار فوتی کرونا را به صفر رساند.

وزیر رئیسی مصادره به مطلوب کرد

به گزارش زنهار، بهرام عین‌اللهی که در صدر یک هیات عالی‌رتبه به عراق سفر کرده است، درباره نخستین روز بدون فوت کرونا گفت: خدا را شاکر هستیم که پس از دو سال جهاد شبانه‌روزی و جانفشانی کادر سلامت کشور و تقدیم شهدای گرانقدر مدافع سلامت، امروز خبر مسرت‌بخش صفرشدن آمار فوت کرونا را شنیدیم.

او افزود: با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران که حتی در شرایط بحرانی کرونا نیز ادامه داشت، دانشمندان ما با همت شبانه‌روزی توانستند واکسن کرونا را در داخل کشور تولید کنند؛ به‌ طوری‌ که در حال حاضر شش مرکز تولید واکسن کرونا در کشور فعالیت دارند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: مردم قهرمان ایران در واکسیناسیون کرونا مشارکت گسترده داشتند و حماسه‌ای ملی را رقم زدند، چراکه واکسیناسیون اکثریت مردم باعث شد ایمنی قابل توجهی در برابر این ویروس ایجاد شود.

دکتر عین‌اللهی تصریح کرد: در شرایط کنونی، بسیاری از کشورهای مدعی، با آمار ابتلا و مرگ و میر بالایی روبه‌رو هستند. در حالی که در جمهوری اسلامی ایران این آمار به صفر رسیده است. این موفقیت و دستاورد بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک می‌گویم، زیرا راهنمایی‌ها و تدابیر حکیمانه ایشان بسیار موثر و راهگشا بود. همچنین به رییس جمهور انقلابی کشورمان و اعضای کابینه مردمی‌شان تبریک می‌گویم؛ چرا که مدیریت کرونا با کار جمعی صورت گرفت.

بنا بر اعلام وبدا، دکتر عین‌اللهی در پایان ضمن تبریک به مردم همیشه در صحنه ایران بیان کرد: مردم ایران، این پیروزی را نیز به کارنامه درخشان سایر پیروزی‌ها از جمله دفاع مقدس ضمیمه کردند. امیدوارم این قدرت و همدلی بتواند کمک کند تا بر تمام مشکلات فائق آییم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار