حمله یک نماینده به حزب کارگزاران سازندگی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رسانه‌های اصلاح‌طلب سعی دارند اینگونه به جامعه القا شود که اصلاحات زنده است ولی این جریان به محتضری می‌ماند که با تنفس مصنوعی به حیات خود ادامه می‌دهد.

حمله یک نماینده به حزب کارگزاران سازندگی

به گزارش زنهار، حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به عملکرد اصلاحات در 25 سال گذشته گفت: اصلاح طلبان عملگرا هستند نه تفکر‌‌گرا به همین دلیل مبنای فکری ندارند.

وی ادامه داد: دلبستگان این جریان سیاسی نیز مثل پوزیتیویسم‌ها، تجربه گرا هستند و براساس چرخش‌های جامعه به موضع گیری می پردازند به همین دلیل سعی می کنند بر خواسته‌های منتقدین حکومت سوار شوند و موج سواری کنند. 

وی افزود: اصلاح طلبان از همان ابتدا دچار دوگانگی و بحران هویت بودند، آنها باید به قوانین و اصول نظام پایبند باشند در حالی که این اصول را قبول ندارند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مدعیان اصلاحات می‌خواهند در چارچوبی فعالیت کنند که منتقد آن هستند، از طرفی به آنها اجازه داده نمی شد هرکاری که دلشان می خواستند انجام دهند، بنابراین همیشه به عنوان اپوزوسیون تعریف می شدند.

جلالی، افول اصلاح طلبان را واقعیت دانست و تصریح کرد: وابستگان این جریان هیچ گاه برای نیازهای جامعه و مردم پاسخی واقعی نداشتند، ممکن است به صورت شعاری اقداماتی انجام دهند اما هیچ کدام مطابق بر واقعیت نیست. 

وی افزود: اصلاح طلبان چندین نحله هستند، اما بیشتر به حزب کارگزاران تعلق دارند که از لحاظ مبنایی و تفکری غرب زده بود، اعضای این حزب به «ما می توانیم» و «توان داخلی» باور نداشتند و نگاهشان همواره به سمت غرب بود. اصلاح طلبان همیشه دچار وادادگی و انفعال بودند چون مبنا و اصولی نداشتند، به همین دلیل همواره در یک مسیر حرکت نمی کردند، دلدادگان این جریان همواره در زمین دشمن بازی می کنند البته گاهی نیز زمین ما را در اختیار دشمن قرار می دهند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه رسانه های بسیاری در اختیار اصلاح طلبان قراردارد گفت: این رسانه ها کمک می کنند تا اصلاح طلبان علی‌رغم نبود برنامه و گفتمان به صورت شعاری خود را در جامعه مطرح کنند. برخی از مدیران میانی و گروه‌های حامی این جریان در دانشگاه‌ها می توانند موجِ ساختگی ایجاد کنند تا اینگونه به جامعه القا شود که اصلاحات زنده است ولی به محتضری می ماند که با تنفس مصنوعی به حیات خود ادامه می دهد. 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار