اظهارات بی‌سابقه فرمانده کل سپاه درباره عشایر

دانشجو نوشت : سردار فدوی گفت: سلحشوری و غیرت را اجزای جدایی‌ناپذیر زندگی عشایر دانست و گفت: عشایر امتحان خود را در جنگ پس داده‌اند.

اظهارات بی‌سابقه فرمانده کل سپاه درباره عشایر

به گزارش زنهار، سردار دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم اختتامیه مسابقات تیراندازی عشایر کشور که در دانشکده شهید مطهری بسیج برگزار شد، اظهار داشت: هرگاه صحبت از عشایر می‌شود، غیرت، شجاعت و سلحشوری در ذهن متبادر می‌شود و این‌ها اجزای جدایی‌ناپذیر زندگی عشایرند.

وی با اشاره به نقش عشایر در دفاع مقدس گفت: عشایر امتحان خود را در جنگ پس داده‌اند و همواره جز نیروهای خط‌شکن و پیش‌قراول بوده‌اند.

سردار فدوی تاکید کرد: در روزهای آغازین جنگ و مقطعی که هنوز سپاه و ارتش انسجام لازم برای دفاع از کشور را نداشتند، نیروهای عشایر با سلاح شخصی خود به دفاع از وطن پرداختند.

وی ضمن تقدیر از تعامل سازمان بسیج عشایری کشور و فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران در برگزاری این مسابقات گفت: این‌گونه تعاملات سازنده باعث هم‌افزایی و افزایش کیفیت برنامه‌ها و استقبال بیشتر بسیجیان و آحاد جامعه خواهد بود و عشایر نیز همواره از مسابقات تیراندازی استقبال کرده و درخواست اجرای آن را داشته‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود، تعاملات بین سازمان بسیج عشایری کشور و فدراسیون تیراندازی می‌بایست در سطوح بالاتری ارتقا یابد تا بتوان توفیقات بیشتری در این زمینه کسب کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار