اظهارنظر متفاوت آیت‌الله مکارم شیرازی به فاجعه آبادان

جماران نوشت:آیت الله العظمی مکارم شیرازی در مورد فاجعه متروپل گفت: در آبادان فاجعه ای واقع شد که مربوط به ضعف خودمان بود. کار به جایی رسید که داد مردم هم بلند شد و ما هم واقعاً از این قضیه ناراحت شدیم که عزیزانمان داغدار شدند.‌

اظهارنظر متفاوت آیت‌الله مکارم شیرازی به فاجعه آبادان

به گزارش زنهار، آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام عالمی رئیس اطلاعات قم، حل مشکلات را کاری جمعی دانست و گفت: نباید مردم را ناامید کرد، باید همۀ دستگاه ها دست به دست هم دهند و در رفع گرفتاری های مردم بکوشند.

این مرجع تقلید در رابطه با حادثۀ آبادان گفت: در آبادان فاجعه ای واقع شد که مربوط به ضعف خودمان بود. کار به جایی رسید که داد مردم هم بلند شد و ما هم واقعاً از این قضیه ناراحت شدیم که عزیزانمان داغدار شدند.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: در این مسأله دستگاه های مختلفی کوتاهی کردند، شهرداری، نظام مهندسی و دیگران. البته این کوتاهی منحصر به این ساختمان نیست و در جاهای دیگر هم ممکن است وجود داشته باشد که باید به طور جد بررسی و دنبال گردد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام عالمی رئیس اطلاعات قم، گزارشی از برنامه ها و اقدامات انجام شده توسط آن اداره کل ارائه کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار