هشدار جدی مقام معظم رهبری به نمایندگان

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که نمایندگان نباید در انتصابات دخالت داشته باشند اما باید از نقطه نظرات آنان با توجه به شناختی که از مسائل دارند، استفاده شود.

هشدار جدی مقام معظم رهبری به نمایندگان

به گزارش زنهار، اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار صمیمانه از مجلس یازدهم به عنوان مجلس انقلابی یاد کردند و در توصیه هایی به نمایندگان مجلس تاکید داشتند که باید از نقطه نظرات نمایندگان در امور مختلف استفاده شود.

وی در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که نباید نمایندگان در انتصابات دخالت کنند اما از آنجا که نمایندگان در بین مردم حضور مستمر دارند و با مشکلات و چالش های هر منطقه آشنا هستند باید از نقط نظرات آنها استفاده شود. نمایندگان باید نقش مشورتی را ایفا کنند. نمایندگان همواره از به کارگیری نیروهای توانمند و متخصص استقبال می کنند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما انتظار داریم دولت از افراد متخصص و محبوب مردم استفاده کند تا شاهد پیشرفت و توسعه کشور باشیم، تصریح کرد: مردم در تمامی امور به نمایندگان مراجعه کرده و مطالبات خود را مطرح می کنند. مقام معظم رهبری نیز تاکید داشتند که باید تعامل خوبی بین نمایندگان و دولتمردان شکل بگیرد تا شاهد حل مشکلات باشیم.

حسین زهی در پایان تاکید کرد: توصیه های رهبری ترسیم کننده نقشه راه مجلس است. نمایندگان باید با پیمودن مسیر کارشناسی به دنبال حل مشکلات باشند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار