هشدار امام جمعه رشت به نمایندگان مجلس

ایرنا نوشت: آیت الله فلاحتی از برنامه ریزان و بانیان اجرای برنامه«سلام فرمانده » در رشت و استادیوم آزادی قدردانی کرد و این برنامه را نوعی جهاد دانست.

به گزارش زنهار، حجت‌الاسلام رسول فلاحتی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری افزود: ایشان فرمودند یکی از آسیب ها ،ورود نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسائل اجرایی است.

وی با اشاره به هفتم خردادماه روز قانون و آغاز هفته مجلس ادامه داد: نمایندگانی که در مجلس شورای اسلامی گرد آمده اند در راستای گره گشایی از مشکلات مردم قانون گذاری کنند .

خطیب جمعه رشت گفت:نماینده وظیفه دارند در منطقه ای که برای موکلانش کار می کنند بر حسن کار مسئولان آن منطقه نظارت کنند اما برخی از نمایندگان عزل و نصب می کنند .

آیت الله فلاحتی هشدار داد: نمایندگان مجلس تصمیم ساز هستند و بایستی در صورت مشاهده فساد مدیران در حوزه تحت پوشش خود، آن را با مدرک و مستند به استاندار اعلام کند نه اینکه تحت فشار قرار دهند و این موضوع مطالبه مردم است.

وی همچنین تاکید کرد: از روی کار آمدن جوانان سالم ،مومن و دست پاک حمایت کنید نه اینکه با نامه نگاری ها مانع از حضورشان شوید.

نماینده ولی فقیه گیلان در بخش دیگری از سخنانش از برنامه ریزان و بانیان اجرای برنامه “سلام فرمانده “ در رشت و استادیوم آزادی قدردانی کرد و این برنامه را نوعی جهاد دانست.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار