واکنش تند خطیب جمعه خرمشهر درباره متروپل آبادان

مهر نوشت: حجت الاسلام عادل پور ، خواستار پاسخ مسئولان به سوالات و شبهات ایجاد شده درباره حادثه متروپل به مردم شد.

واکنش تند خطیب جمعه خرمشهر درباره متروپل آبادان

به گزارش زنهار، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور ظهر امروز جمعه در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه، خواستار پاسخ مسئولان به سوالات و شبهات ایجاد شده درباره حادثه متروپل به مردم شد و تاکید کرد: مسئول حق ندارد در چنین مواقعی اشتباه کند.

وی در ادامه حضور مردمی در امداد رسانی به حادثه دیدگان متروپل آبادان را بی نظیر و برگرفته از حس انسان دوستی توصیف و از همه دستگاه‌ها و نهادهای حاضر در این بحران نیز قدردانی کرد.

حجت الاسلام عادل پور با اشاره به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مصیبت دیدگان متروپل افزود: مجازات مسببان حادثه و پیشگیری از تکرار چنین حوادثی در کشور موضوع مهمی است که رهبر انقلاب بر آن تاکید کرد.

امام جمعه خرمشهر در ادامه نبود نظارت در ساخت و ساز را عامل اصلی حادثه متروپل عنوان و تصریح کرد: ما هم خواستار مجازات همه عاملان این حادثه هستیم از شهرداری گرفته تا استانداری.

وی حضور به موقع و مستمر وزیر کشور در محل حادثه از ابتدا تا کنون را ستود و گفت: شخص وزیر کشور از همان ابتدا فرماندهی و مدیریت این بحران را برعهده گرفت و به صورت شبانه روزی و تا کنون در میدان و در کنار امدادگران و نیروهای مردمی حضور دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار