جلالی:

این نهاد دولتی باشگاه سیاسی شده است

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دفاتر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در تهران و قم تاکید کرد: مرکز پژوهش‌های مجلس نباید تبدیل به باشگاه سیاسی احزاب و بنگاه سیاسی شود و علیه این و آن بیانیه دهد بلکه باید بنشیند و طرح‌ها و لوایح را بررسی و به مجلس کمک کند.

این نهاد دولتی باشگاه سیاسی شده است

به گزارش زنهار، حسین جلالی نماینده رفسنجان در جلسه صبح یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری با بیان اینکه «مرکز پژوهش‌های مجلس قوه متفکر و عقل منفصل مجلس است»، اظهار کرد: مرکز پژوهش‌های مجلس در زمان ریاست آقای زاکانی خیلی فعال، پرنشاط و پر کار بود اما متاسفانه بعد از رفتن او، این مرکز روز به روز ضعیف‌تر شده است و طرح‌ها و لوایح از سوی این مجموعه کارشناسی نمی‌شود.

وی افزود: متأسفانه دفتر قم مرکز پژوهش‌های مجلس نیز که یک پشتوانه خیلی قوی برای مجلس بود روز به روز ضعیف‌تر شد و با تغییر ساختار، به سرنوشت مرکز پژوهش‌های تهران مبتلا شده و الان مجلس از این دو مرکز که واقعاً حامی قوی، علمی، منطقی، فکری و کارشناسی بودند، محروم شده است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه باید کمک کنیم تا این مراکز فعال شود، گفت: از رئیس مجلس می خواهم تا این دو مرکز را تقویت نماید.

جلالی تصریح کرد: مرکز پژوهش‌های مجلس نباید تبدیل به باشگاه سیاسی احزاب و بنگاه سیاسی شود و علیه این و آن بیانیه دهد بلکه باید بنشیند و طرح‌ها و لوایح را بررسی و به مجلس کمک کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار