واکنش تند آمریکا به بازداشت دو اروپایی در ایران!

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پیامی اظهاراتی مداخله‌جویانه را درباره برخی مطالبات مردمی در ایران مطرح کرد.

واکنش تند آمریکا به بازداشت دو اروپایی در ایران!

به گزارش زنهار، در حالی که وزارت اطلاعات اخیرا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دو فرد اروپایی با هدف سوء استفاده از مطالبات به حق برخی از صنوف و اقشار کشور و تغییر جهت مطالبات عادی به سمت آشوب و بی‌نظمی اجتماعی وارد کشور شده بودند که توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) از همان بدو ورود شناسایی و در زمان بازداشت شدند، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در اظهاراتی مداخله جویانه درباره مطالبات مردمی ایران در صفحه توییترش نوشت: معترضان شجاع ایرانی پای حقوق خود ایستاده‌اند. مردم ایران حق دارند دولتشان را بازخواست کنند.

او در ادامه گفت: ما از حق آن‌ها برای تجمعات مسالمت‌آمیز و آزادی بیان چه به شکل آنلاین و چه به شکل آفلاین(حضوری) و بدون ترس از خشونت و تلافی حمایت می‌کنیم.

این اظهارات مداخله جویانه در حالی از سوی این مقام آمریکایی مطرح شده که بر اساس بیانیه وزارت اطلاعات، افراد اروپایی بازداشت شده مأموریت داشتند با سامان‌دهی، هدایت، شبکه‌سازی و مرتبط‌سازی افراد و شبکه‌های آلوده داخلی بر مشکلات و مطالبات اقشار شریف و زحمت‌کش جامعه اشراف پیدا کرده و با منحرف‌سازی مطالبات و فعال کردن عوامل خود، جامعه را با موج سهم‌گینی از تخریب و ناامنی مواجه سازند.

بر اساس گزارش منتشر شده از  نور نیوز به زودی گزارش‌های مبسوط با ارائه مستندات تصویری دقیق از جلسات، فعالیت‌ها و اقدامات دو فرد بازداشت شده که با پوشش توریست وارد کشور شده اند منتشر خواهد شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار