ادعای عجیب یک نماینده درباره قیمت مرغ!

نماینده خمینی‌شهر گفت که قیمت مرغ با اشباع در برخی از استان‌ها حتی از سقف اعلامی دولت هم کمتر شده است که این نشان می‌دهد سیاست اصلاح نظام پرداخت یارانه کم‌کم پاسخ می‌دهد.

ادعای عجیب یک نماینده درباره قیمت مرغ!

به گزارش زنهار، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری گفت: به دولتمردان خداوقت می‌گویم که شبانه‌روز برای جلوگیری از رویه‌های غلط تلاش می‌کنند.

وی افزود: برخی از همکاران خبری دادند که قیمت مرغ با اشباع در برخی از استان‌ها حتی از سقف اعلامی قیمت دولت هم تنزل پیدا کرده است، این نشان می‌دهد سیاست هدفمندی کم‌کم و به مرور زمان پاسخ می‌دهد. تقاضای مردم از دولت این است که برنامه مبارزه با قاچاق را با جدیت بیشتر ادامه دهند و از احتکارها پیشگیری کنند که اثرات مثبتی به جای می‌گذارد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با تأکید بر اینکه باید برخی از رویه‌ها در دریافت یارانه اصلاح شود با ارائه مثالی توضیح داد: مثلا درآمد فرزندی با سن ۳۰ سال در سرجمع درآمد خانواده محاسبه می‌شود که این غلط است. نباید درآمد پسر ۳۰ ساله‌ای به حساب پدر و مادرش گذاشته شود و به همین دلیل یارانه خانواده حذف شود. لازم است این موضوع اصلاح شود.

نقدعلی مجددا تأکید کرد: محاسبه درآمد فرزندان به حساب سرجمع خانواده اشتباه است یا اینکه یارانه خانواری حذف شده به این دلیل که در مقطع کوتاهی درآمد خاصی داشته‌اند. مثلا خانواده‌ای خانه‌اش را فروخته تا پول آن را تبدیل به احسنت کرده و در منزل به کار برد، اما سازمان هدفمندی به صرف اینکه در مقطع زمانی رقمی در حساب بوده، یارانه را قطع کرده که لازم است به سرعت این رویه‌ها اصلاح شود.

نقدعلی در پایان گفت: با اصلاح رویه در پرداخت یارانه ها قطعا مردم، دولت و مجلس و حاکمیت را همراهی می‌کنند. لازم است رئیس جمهور، وزرا و مجلس به سرعت این رویه‌های غلط را اصلاح کنند چون در این شرایط و با تسریع در امور، یقینا مردم، دولت را برای انجام تصمیمات اساسی و پایه‌ای همراهی خواهد کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار