فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه: سردار سلیمانی بدون اجازه رهبر معظم انقلاب آب هم نمی خورد

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه، سردار شهید سلیمانی را سرباز ولایت دانست و گفت:حاج قاسم سلیمانی بدون اجازه رهبر معظم انقلاب آب هم نمی خورد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه: سردار سلیمانی بدون اجازه رهبر معظم انقلاب آب هم نمی خورد

به گزارش زنهار، سردار رحیم نوعی‌اقدم شامگاه پنج شنبه در دومین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان که در مصلی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و ما و همه مسئولان نوکران مردم هستیم، امشب اینجا جمع نشدیم که خداوند شهدا را رحمت کند، خداوند شهدا را رحمت کرده است و فرمود "عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون".

 

وی افزود: خداوند می فرماید هر کسی عاشقم شد عاشقش می شوم و شهیدش می کنم، شهدا دنبال خداوند بودند لذا خدا را پیدا کردند و شناختند و عاشق شدند و خداوند را عاشق خود کردند و در نهایت به مقام شهادت دست یافتند.

 

مشکلات امروز نتیجه فاصله گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت است

 

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه با بیان اینکه مشکل امروز جامعه ما این است که متاسفانه به مرور زمان از فرهنگ ایثار، شهادت، اخلاص، شهامت و شجاعت شهدا فاصله گرفتیم، بیان کرد: با نهایت عشق و اخلاص می گویم که خاطراتم در هفت سال دفاع مقدس و هفت سال دفاع از حرم آل البیت(ع) تنها در یک کلمه "الله"خلاصه شد، در واقع خداوند ما را پیروز کرد. وقتی ایستادگی، استقامت و مقاومت بود خداوند هم یاری کرد.

 

رحیمی‌اقدم با تاکید بر اینکه اگر می خواهید با شهدا و سرباز ولایت باشید و میراث گرانقدر انقلاب اسلامی را حفظ کنید باید با "خدا" باشید، یادآور شد: شهید باکری این جوان ۱۹ ساله رزمنده دوران دفاع مقدس، صحنه نبرد را فقط به خدا گره زده بود.

 

وی با بیان اینکه در نزد باکری اول خدا و بعد هم اخلاص مطرح بود، تاکید کرد: مرام شهدا اخلاص، صداقت، پاکی و دل به ولایت دادن است، باکری امام ما در خط مقدم بود و ما را تربیت می کرد.

 

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه خطاب به جمعیت گفت: مگر شما با حاج قاسم سلیمانی هم رزم و یا همنشین بودید که این چنین محبوب شماست؟ قاسم سلیمانی اعجوبه و یا فرد ویژه و خاص نیست بلکه او یک روستازاده معمولی بود اما او خداجو بود و هر کسی به مقام خداشناسی، خداجویی و اطاعت از ولی برسد مانند قاسم سلیمانی محبوب قلب ها خواهد شد.

 

رحیمی‌اقدم با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی بدون اجازه رهبر معظم انقلاب آب هم نمی خورد، تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی سرباز ولایت بود، او قهرمان شجاعت، شهامت و قهرمان عشق است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار