تشکر ویژه یک نماینده زن از رئیسی!

نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم بر اساس اشتباه محاسباتی گذشته از یارانه محروم شده اند و بین فرمانداری ها و دفاتر خدماتی سرگردانند، گفت: باید این موضوع مورد توجه قرار گرفته و سازوکار مشخصی برای آن در نظر گرفته شود.

تشکر ویژه یک نماینده زن از رئیسی!

به گزارش زنهار، عفت شریعتی کوهبنانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به اینکه ان شاءالله با تدابیری که اتخاذ می شود مشکلات به زودی حل خواهد شد و سرعت عمل دولت در واریز یارانه ها جای تشکر دارد، بیان کرد: در مراحل بعدی توجه بیشتری صورت گیرد، ضمن اینکه بسیاری از مردم بنا بر اشتباهات محاسباتی گذشته از یارانه محروم شده اند و بین فرمانداری‌ها و دفاتر خدماتی سرگردانند و نمی‌دانند برای دریافت یارانه چه کنند که باید این مورد نیز مورد توجه قرار گرفته و سازوکار مشخصی برای آن در نظر گرفته شود.

وی خطاب به مسئولان گفت: شخصا برای خرید اقلام مورد نیاز منزل به بازار بروند چون گزارشات اخبار هر چقدر هم که متکی به واقعیت باشد مانند مشاهده عینی اثرگذار نیست. اینها مسائل عمومی جامعه است که همه با آن دست گریبانند.

نماینده مردم زرند در مجلس با اشاره به مشکلات مشاغل خاص مانند کارگران و کشاورزان، تصریح کرد: در رابطه با خشکسالی ها در منطقه زرند و کوهبنان آسیب های وسیعی به کشاورزان وارد شده و البته مجموعه جهاد کشاورزی رسیدگی دقیقی در جهت رفع مشکلات آنها انجام داده اند که از وزیر کشاورزی و معاونین‌شان تشکر می کنم و ان شاءالله با ادامه پیگیری ها مشکلات منطقه زرند و کوهبنان برطرف گردد.

شریعتی خطاب به مسئولان کشور در رابطه با مشکلات کارگران گفت: کارگران زحمتکش باعث رونق تولید و اقتصاد کشور هستند و از جان مایه می گذارند و اگر انگیزه و نشاط کاری نداشته باشند نمی توانند برای آینده کشور در تولید نقش آفرین باشند، لذا یکسان سازی حقوق کارگران باید انجام شود و اتحادیه ها و نهادهای مختلف در این رابطه به جمع بندی رسیده و عدالت رارعایت کنند.

وی با اشاره به جانفشانی های نیروی نظامی، انتظامی و نیروهای مسلح سپاه و بسیج گفت: ضمن قدردانی از این نیروها از همگان تقاضا دارم با همکاری دولت بحث سختی کار این نیروهای جان بر کف در مقابله با اشرار که برای تامین امنیت کشور تلاش می کنند را در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده مردم کوهبنان در رابطه با وضعیت راه های حوزه انتخابیه اش نیز تذکر داد و گفت: چند نفر باید کشته و معلول شوند تا وزارت راه برای درست کردن راه ها اقدام کند. وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه تدبیری سریع برای حل این بحران اتخاذ نمایند.

شریعتی افزود: مساله دیگر احداث کارخانه سرب و روی در کوهبنان است که تا مرحله اجرا پیش رفته اما موانعی به وجود آمده که راه را سخت نموده بنابراین از مسئولین تقاضا دارم در این زمینه اهتمام ویژه را داشته باشند تا جوانان بیکار امیدی برای زندگی خود بیابند، لذا از وزیر صمت تقاضا دارم با اتخاذ تدبیری ویژه جلسه ای با حضور عوامل ذیربط تشکیل دهند تا این کار سامان یابد.

وی در پایان گفت: کشور از بحران بی آبی رنج می برد و این بحران در زرند و کوهبنان به دلیل شرایط اقلیمی دوچندان است، بحمدالله با انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان گام مهمی در جهت بهبود منطقه برداشته شده و اکنون زرند و کوهبنان چشم انتظار برخورداری از این نعمت الهی هستند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار