عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم:

دولت مجبور است آثار حذف ارز را بپذیرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم آزادسازی ارز ۴۲۰۰ تومانی را از نتایج برجام خواند و گفت: دولت مردمی سیزدهم مجبور است با پذیرش آثار اجتماعی ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف کند.

دولت مجبور است آثار حذف ارز را بپذیرد

به گزارش زنهار، مهدی طغیانی در جلسه علنی روز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به آزادسازی ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: همه توجه دارند که این موضوع ثمره تلخ دلبستن به وعده‌های دشمن در برجام بود. امروز نصیب مردم شد و دولت مردمی سیزدهم مجبور است با پذیرش آثار اجتماعی آن را حذف کند.

 بسته‌های مختلف مدیریت بازار ارزی و نظارتی خوب ارائه شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم تأکید کرد: بسته‌های مختلف مدیریت بازار ارزی، تجاری و نظارتی خوب برای اینکه جراحی اقتصادی موفق باشد و به نتیجه برسد باید اعمال شود و همچنین توجیه نمایندگان به مردم نسبت به این تصمیم ضروری است اما متأسفانه همچنان این ضرورت و الزام به درستی جا نیفتاده است.

برنامه‌ریزی درستی درباره اصلاح حکمرانی آب در حوزه زاینده رود شکل نگرفته است

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم درباره مدیریت آب در فلات مرکزی گفت: خشکی زاینده رود نتیجه حکمرانی غلط سال‌های قبل است. از دولت سیزدهم امید و از سویی مطالبه داریم که با تدبیر درست این وضعیت را بهبود بخشد. متأسفانه همچنان برنامه‌ریزی درستی در مورد اصلاح این حکمرانی پس از هشت ماه توسط وزارت نیرو صورت نگرفته است؛ در حالی که فرونشست زمین، نابودی محیط زیست و از بین رفتن معیشت کشاورزان منتظر تدبیر ما نمی‌ماند و باید در اسرع وقت وارد اقدام عملی شویم.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به اصفهان منتظر تدابیر عملی هستیم، گفت: شفافیت، انسجام در تصمیم‌گیری، عمل به قانون و پاسخگویی اجزای این حکمرانی درست در بحث مدیریت و حکمرانی آب در فلات مرکزی است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار