خبر مهم سخنگوی دولت برای جاماندگان یارانه

سخنگوی دولت گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها به زودی سایتی را معرفی خواهد کرد که امکان ثبت نام برای جاماندگان وجود خواهد داشت.

خبر مهم سخنگوی دولت برای جاماندگان یارانه

به گزارش زنهار؛ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز در جلسه دولت گزارشی از روند و پیشرفت برنامه‌های اصلاح در نظام پرداخت یارانه‌ها که در طول سال‌های گذشته برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده بود، طرح شد و فرایند این حوزه مطرح شد.

وی عنوان کرد: بلافاصله بعد از این جلسه، جلسه ستاد تنظیم بازار در حال برگزاری است و تقریباً به صورت روزانه جلسات این ستاد در حال برگزاری است.

اهم اظهارات وی را در ادامه بخوانید؛ 

*{با اعلام خبر موافقت دولت با لغو روادید ایران و قطر}: روادید و گذرنامه‌های خاص لغو شد تا رفت و آمدها و ارتباطات با سهولت بیشتری برقرار شود. ان شاالله این شرایط در ظرفیت جام جهانی نیز قابل استفاده خواهد بود.

*{ در رابطه با دیگر مصوبات جلسه امروز هیئت وزیران}: اساس نامه‌ای به پیشنهاد وزارت جهاد و گردشگری به تصویب رسید. آیین نامه‌ای در خصوص تامین شهریه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، معضلاتی در دانشگاه‌های دولتی و آزاد به همراه داشت که با پیشنهاد بنیاد شهید و ایثارگران اصلاحاتی در آیین نامه مذکور صورت گرفت تا شاهد مشکلاتی در این حوزه نباشیم.

*{ در رابطه با زمان برداشت یارانه واریزی}: در خصوص زمان برداشت مبالغ یارانه‌های واریزی مطابق اطلاعیه ستاد مربوطه، به تدریج میزان امکان برداشت و زمان آن اطلاع رسانی خواهد شد و بلند مدت نخواهد بود و زمان اعلام قیمت‌ها این امکان فراهم خواهد شد.

سایتی برای ثبت نام جا ماندگان یارانه معرفی خواهد شد

* یک ماه واریز صحت ندارد بلکه برای همه بزرگواران دو ماه واریز شده است که مسدود است و متعاقباً آزاد خواهد شد. برای میزان دهک بندی سایت وزارت رفاه در حال پاسخگویی است. در مورد کسانی که ثبت نام نکردند به دلیل اینکه از سال ۹۳ ثبت نام جدید صورت نگرفته، قرار است حمایت صورت گیرد و سازمان هدفمندی یارانه‌ها به زودی سایتی را در این زمینه معرفی خواهد کرد که امکان ثبت نام وجود خواهد داشت و اطلاعات لازم برای ثبت نام به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار