جنایت بی‌سابقه آمریکا علیه نوزادان ایرانی!

نماینده مردم اصفهان گفت: نایاب شدن شیرخشک نوزادانی که نمی توانند شیرخشک معمولی مصرف کنند ناشی از جنایت های آمریکا و کم کاری وزیر بهداشت است.

جنایت بی‌سابقه آمریکا علیه نوزادان ایرانی!

به گزارش زنهار، عباس مقتدایی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: چند روزی است که شیرخشک نوزادانی که دارای حساسیت هستند و نمی‌توانند شیرخشک معمولی مصرف کنند نایاب شده است، این از جنایت‌های آمریکای ددمنش است، اما از کم کاری و بی‌مدیریتی وزیر محترم نیز بوده که آن را پیش ‌بینی نکرده بود.

وی خطاب به وزیر بهداشت گفت: چگونه می‌توانیم به مادری که جلوی چشمش فرزندش دچار آسیب شده است بگوییم صبر کن تا وزیر بهداشت تدبیری بیندیشد. همین امروز باید اقدام کنید.

نماینده مردم اصفهان خطاب به وزیر بهداشت گفت: شما در آزمون دستیاری برای پزشکان جوان کار خاصی انجام ندادید و روح آنها را آزرده کردید.

مقتدایی همچنین خطاب به دهقان معاون رئیس جمهور تاکید کرد: نامه‌ شما نیز در زیرمجموعه‌تان بر زمین ماند، باید از وزیر بهداشت و درمان بخواهید تا در این زمینه اقدامی انجام دهد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خطاب به رئیس قوه قضائیه نیز یادآور شد: حکم دیوان در مورد دستیاران و پزشکان جوان بر زمین مانده است و اینها نتایج بی‌دقتی‌ها و خطای مدیریتی است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار