نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس: منتقدین افزایش قیمت آرد بی‌تقوا هستند

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: مسببان وضع موجود با بی‌تقوایی به تخریب علیه اصلاح یارانه پنهان آرد می‌پردازند و از این طریق به دنبال اهداف سیاسی خود هستند.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس: منتقدین افزایش قیمت آرد بی‌تقوا هستند

به گزارش زنهار، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدام دولت برای اصلاح یارانه پنهان آرد گفت: ‌اقدام دولت در این باره اقدامی قابل تقدیر و حمایت است چراکه یارانه پنهان در کشور ما متعلق به اکثریت است اما به جیب اقلیت خاص می‌رود.

وی افزود: اصل اجرای این طرح اقدامی پسندیده است اما باید در اجرای آن دقت کامل صورت گیرد تا حق اقشار ضعیف و متوسط جامعه که جامعه هدف در این طرح هستند، تضییع نشود.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: یکی از مسائل مهم دیگر بحث اقناع‌سازی افکار عمومی و اطلاع‌رسانی در این زمینه است که باید این کار به صورت دقیق انجام شود.

پژمانفر خاطرنشان کرد: شاهد هستیم که متأسفانه مسببان وضع موجود با بی‌تقوایی به تخریب علیه اصلاح یارانه پنهان ارد توسط دولت پرداخته‌اند و از این طریق به دنبال رسیدن به اهداف سیاسی خود هستند.

وی افزود: این افراد و این جریان‌ها باید به جای این فضاسازی‌ها پاسخگوی عملکرد خود در ماه‌های قبل باشند که چنین وضعیتی را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای مردم به وجود آورده‌اند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار