مهمانی بهارستانی‌ها در پاستور به پایان رسید؟

نماینده مردم آبادان در مجلس با استناد به اظهارات وزاری اقتصاد و جهاد کشاورزی در جلسه علنی امروز مجلس مدعی شد که برنامه‌های ارائه شده این وزرا فاقد زمان‌بندی مشخص و کمیت است.

مهمانی بهارستانی‌ها در پاستور به پایان رسید؟

به گزارش زنهار، سیدمحمد مولوی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: برنامه‌های ارائه شده توسط وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی در جلسه امروز مجلس فاقد زمان‌بندی مشخص و کمیت بود. اعداد و ارقام برنامه‌ها مشخص نیست، نمایندگان باید به این موضوع به عنوان مطالبه جدی ورود کنند، تا وزرا گزارش لازم را ارائه کنند و بگویند به چه عددی رسیدند. مگر افزایش قیمت نان نباید پیوست تورمی ایجاد کند؟ این موضوع را هم باید به عنوان مطالبه جدی پیگیری کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس درباره منطقه آزاد اروند گفت: از فساد این منطقه و ضربه به آبادان و خرمشهر همه باخبر هستند. زمانی که موضع‌گیری کردیم برداشت‌های شخصی کردند و مدعی هستند که ماده ۶۵ احکام دائمی هم باید تفویض شود. در حال حاضر چیزی که در منطقه آزاد اروند لمس می‌کنیم، چهار شاخص خاص است که تمام مردم حس می‌کنند. بی‌برنامگی، روزمرگی، گفتاردرمانی و دوره‌گردی؛ برنامه‌ای برای مدیریت این موضوع وجود ندارد.

مولوی خطاب به وزیر اقتصاد و  مشاور رئیس‌جمهور در امور مناطق آزاد تجاری - صنعتی گفت: ما از چاله به چاه افتاده‌ایم. می‌طلبد نظارت لازم را در مورد این موضوع داشته باشید؛ منطقه آزاد اروند در حوزه تجارت، صنعت، عمران و اغلب حوزه‌ها دچار روزمرگی شده است. آجر روی آجر گذاشته نشده است. انتصابات آن مشکل‌دار است. انتظار داریم دبیرخانه مناطق آزاد این موضوع را با جدیت دنبال کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار