دو وزیر رئیسی در آستانه اخراج از دولت

حالا خبر رسیده که مهرداد بذرپاش، مشاور جوان احمدی نژاد و رئیس دیوان محاسبات، برنامه ویژه خود را برای مدیریت دو وزارتخانه صمت و کار به رئیس جمهور ارائه داده است.بذرپاش از ابتدای دولت رییسی علاقه داشت در دولت حضور پیدا کند و حالا در جلساتش صرفا به برنامه ای که برای وزارت صمت نوشته و تقدیم رییس جمهور کرده اشاره می‌کند ولی سخنی از برنامه وزارت رفاه به میان نمی آورد چرا که او در دوره‌ای مدیر پارس خودرو بوده است.

دو وزیر رئیسی در آستانه اخراج از دولت

به گزارش زنهار به نقل از آرمان شرق؛ حالا خبر رسیده که مهرداد بذرپاش، مشاور جوان احمدی نژاد و رئیس دیوان محاسبات، برنامه ویژه خود را برای مدیریت دو وزارتخانه صمت و کار به رئیس جمهور ارائه داده است.بذرپاش از ابتدای دولت رییسی علاقه داشت در دولت حضور پیدا کند و حالا در جلساتش صرفا به برنامه ای که برای وزارت صمت نوشته و تقدیم رییس جمهور کرده اشاره می‌کند ولی سخنی از برنامه وزارت رفاه به میان نمی آورد چرا که او در دوره‌ای مدیر پارس خودرو بوده است.

از ابتدای تشکیل دولت سیزدهم، مهرداد بذرپاش برای پیوستن به دولت برنامه کاری خود را ارائه داده بود و حتی وزارت کار به عنوان مقصد او انتخاب شده بود. با اعلام لیست وزرا به مجلس اما همه چیز حاکی از آن بود که بذرپاش گزینه نهایی وزارت نشده است!

حالا خبر رسیده که مهرداد بذرپاش، مشاور جوان احمدی نژاد و رئیس دیوان محاسبات، برنامه ویژه خود را برای مدیریت دو وزارتخانه صمت و کار به رئیس جمهور ارائه داده است.

بذرپاش از ابتدای دولت رییسی علاقه داشت در دولت حضور پیدا کند و حالا در جلساتش صرفا به برنامه ای که برای وزارت صمت نوشته و تقدیم رییس جمهور کرده اشاره می‌کند ولی سخنی از برنامه وزارت رفاه به میان نمی آورد چرا که او در دوره‌ای مدیر پارس خودرو بوده است.

بررسی‌های کارشناسی، گزارش نهادهای امنیتی و همچنین فشار افکار عمومی برای شروع تغییرات در کابینه زیاد شده و بنظر می رسد علی‌رغم مقاومت رییسی در برابر تغییرات، وی به زودی مجبور به این کار شود. دو وزارتخانه کار و صمت بیشترین انتقادات مردمی و کارشناسی را به نام خود ثبت کرده‌اند و در ابتدای تغییرات کابینه به نظر می‌رسند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار