امام جمعه قم طالبانی نشدن ایران را به رخ کشید!

خبرگزاری حوزه نوشت: امام جمعه قم، زندگی در ایران اسلامی را فرصتی مغتنم دانست و گفت: وقتی مشاهده می‌کنیم که خاک کشور برادر و دوست ما، افغانستان در گذشته شاهد ظلم طمع‌کاران غربی و شرقی بوده و همچنان نیز طمع دشمنان از این سرزمین قطع نشده است باید حضور در کشور امن ایران را قدر بدانیم و از فرصت‌های موجود استفاده کنیم.

امام جمعه قم طالبانی نشدن ایران را به رخ کشید!

به گزارش زنهار، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار جمعی از طلاب جامعةالمصطفی و رزمندگان لشکر فاطمیون که در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: قبل از ماه مبارک رمضان، پیامبر(ص) پیروان خود را برای استقبال از ماه مبارک رمضان تشویق و ترغیب می‌کردند زیرا این ماه روزهایش برترین روزها، شب‌هایش برترین شب‌ها و ساعت‌هایش برترین ساعت‌ها است.

 

وی، گفت: امام صادق علیه السلام به ما توصیه کردند که وقتی ماه رمضان آمد خودتان را در جهاد با نفس خود ببینید و در بیان دیگری فرمودند در این ماه رزق‌ها تقسیم می‌شود؛ هم رزق معنوی و مادی، هم رزق فردی و خانوادگی و هم رزق اجتماعی؛ همچنین مدت عمر هر کسی در این ماه تعیین می شود و در این ماه افرادی که به حج می روند مشخص می شوند و یک شب خاص در این ماه وجود دارد که از هزار ماه برتر است.

 

وی، به تحلیل برخی از فرصت‌های ماه رمضان پرداخت و گفت: حضور در شهر مقدس قم که در روایات از این شهر به عنوان حرم اهل بیت(ع) یاد شده است و حضور در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها که حرم در حرم است فرصت خوبی است که باید آن را قدر بدانیم.

 

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت زندگی در ایران اسلامی را فرصتی مغتنم دانست و گفت: وقتی مشاهده می‌کنیم که خاک کشور برادر و دوست ما، افغانستان در گذشته شاهد ظلم طمع‌کاران غربی و شرقی بوده و همچنان نیز طمع دشمنان از این سرزمین قطع نشده است باید حضور در کشور امن ایران را قدر بدانیم و از فرصت‌های موجود استفاده کنیم.

 

وی، افزود: امیدواریم که این ظلم ها از مردم افغانستان برداشته شود و مرزها امن و امان شود و مردمی که برای عبادت خدا در مسجدها حضور پیدا می‌کند از شر افرادی که با حرکت‌های انتحاری و احمقانه خود را به درک می‌فرستند و نمازگزاران را به شهادت می‌رسانند نجات پیدا کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار