یک انتقاد تند به گرانی ماکارونی

نماینده مردم اصفهان در مجلس ضمن انتقاد از گرانی کالاهای اساسی، خودرو و دارو گفت: توقع مجلس اصلاح خطاهای مدیریتی است. ما می‌توانیم از ابزارهای نظارتی استفاده کنیم؛ اما مجلس به دنبال تقویت دولت برای تقویت کلیت نظام است.

یک انتقاد تند به گرانی ماکارونی

به گزارش زنهار، عباس مقتدایی در جلسه علنی روز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق قبل از دستور خطاب به رئیس جمهور گفت: شما باید تکلیف کالاهای اساسی را به صراحت مشخص کنید تا مردم حس کنند در دولت کسانی به فکر آنها هستند. ما در مجلس از اختصاص یارانه برای مردم حمایت کردیم، اکنون شخص شما و همکارانتان هستید که باید با اقداماتتان نگرانی معیشتی مردم را حل کنید.

نماینده مردم اصفهان به استناد به بودجه کمیته امداد و بهزیستی در سند بودجه ۱۴۰۱ گفت: این ارقام کفایت نمی‌کند. دولت باید بعضی مسائل را با لایحه حل کند. اگر امروز مجلس برای معیشت مردم و برقراری عدالت بودجه را به نحو شایسته در اختیار دولت قرار داده، شما باید از سرمایه عظیم ملت و نمایندگان استفاده کنید.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز از زبان ملت ایران عرض می کنم که گرانی کالاهای اساسی، اقلام خوراکی، خودرو، دارو و کاهش ارزش پول ملی نفس مردم و حیات و معیشتشان را بریده است.

اگر رئیس جمهور برای بعضی مسائل یک روز وقت بگذارد...

مقتدایی خطاب به رئیس جمهور و هیئت دولت گفت: توقع مجلس اصلاح خطاهای مدیریتی است. دست ما بسته نیست. ما می‌توانیم از ابزارهای نظارتی استفاده کنیم. مجلس به دنبال تقویت دولت برای تقویت کلیت نظام است. معتقدم که اگر رئیس جمهور برای بعضی مسائل یک روز، برای بعضی دیگر یک هفته و برای مسائلی در بازه یکی دو ماهه وقت بگذارد، آن مسائل حل خواهد شد.

آیا گرانی نان فانتزی و ماکارونی قابل حل نیست؟

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان اظهار کرد: آیا واقعا موضوع خودرو با قانون مجلس قابل حل نیست؟ آیا مسئله آب قابل حل نیست که اینقدر ما نمایندگان درباره آب حرف نزنیم؟ آیا موضوع گرانی نان فانتزی و ماکارونی که گران شده است یا می‌خواهد گران شود، قابل حل نیست؟ آیا گرانی دارو آنقدر اهمیت ندارد که رئیس جمهور و مسئولان کشور یک روز کامل را به آن اختصاص دهند؟

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار