اخطار یک نماینده به رئیسی درباره اتفاقات درون کابینه

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز چه توجیهی برای آشفته بازار و افزایش سرسام آور قیمت ها داریم؟ آستانه تحمل مردم پایین آمده است.

اخطار یک نماینده به رئیسی درباره اتفاقات درون کابینه

به گزارش زنهار، غلامحسین رضوانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با تذکر به نمایندگان برای جلوگیری از حرکات خودسرانه ای که موجب سوزاندن ریشه های اعتماد بین آنها می شود، بیان کرد: روز گذشته خواستند نامه ای را امضا کنم با عنوان تقدیر از مقام معظم رهبری در مورد اینکه مجددا بر انقلابی بودن مجلس تاکید کردند. متاسفانه بعدا مشخص شد که موارد دیگری هم در متن نامه بوده است. اینگونه حرکات اعتماد بین نمایندگان را از بین می برد و چنانچه در آن نامه تلویحا یا تصریحا دستگاه های امنیتی مورد اتهام قرار گرفتند نه تنها تایید نمی کنم، بلکه این نوع برخورد با دستگاه های امنیتی را محکوم می کنم.

وی با اشاره به اینکه به حمایت از دولت انقلابی مفتخریم و در عین حال به وظایف نمایندگی خویش پایبندیم، گفت: این دو را مکمل هم می دانیم. آقای رئیسی با حمایت بیش از دو سوم نمایندگان این مجلس پا به عرصه انتخابات گذاشتند، اما برخی دائما می گویند مجلس و دولت هماهنگ هستند و با این روش یا می خواهند ما را منفعل کنند و یا ایجاد فتنه کنند که به نظر آنها بازی دو سر برد خواهد بود، ولی با هوشیاری ما نمایندگان و مسئولین دولت بازی آنها دو سر باخت خواهد بود، چرا که ارکان نظام مانند همه جای دنیا همگرا هستند و رئیس جمهور نیز به وظایف قانونی مجلس توجه دارند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: از آقای رئیسی انتظار داریم همچنان که خودشان برای تقویت سرمایه های اجتماعی نظام تمام قد قیام کرده اند از طریق سفرهای استانی ایشان می خواهیم مراقبت کنند که از درون دستگاه های دولتی در خلاف جهت این امر حرکتی صورت نگیرد.

رضوانی تصریح کرد: امروز چه توجیهی برای آشفته بازار و افزایش سرسام آور قیمت ها داریم؟ این همه سازمان ها و جلسات که به منظور کنترل بازار وجود دارد چه خروجی دارند؟ باید دانست آستانه تحمل مردم پایین آمده زیرا مردم ما "حسن گزیده" هستند. انتظار داریم همکاران رئیس جمهوری از جنس خودشان باشند.

وی ضمن تشکر از رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و رئیس هیات مذاکره کننده به خاطر صلابت و دفاعشان از منافع ملی، عنوان کرد: اما از وجود احتمالی عوامل و دست پروردگان قهرمان پوشالی دیپلماسی در تیم مذاکره کننده  نگرانیم و باید رئیس جمهور  چاره اندیشی نماید زیرا غربگرایان ثابت کرده اند که به وقت حادثه منافع جناحی را بر منافع ملی ترجیح می دهند.  

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار