پیش‌بینی سفیر ایران از مذاکره با اسرائیل!

همزمان با روز جهانی قدس، سفارت جمهوری اسلامی ایران میزبان جمع بزرگی از مسلمانان مسکو در خیمه ماه مبارک رمضان بود.

پیش‌بینی سفیر ایران از مذاکره با اسرائیل!

به گزارش زنهار، در این برنامه که با دعوت از عموم روزه داران روسیه از اقشار مختلف و با حضور شخصیت‌های فرهنگی و مذهبی آن کشور برگزار شد، سفیر کشورمان در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس از  وظیفه شرعی مسلمین در دفاع از مظلومین سخن گفت.

جلالی: هیچ مذاکره‌ای با رژیم صهیونیستی تاکنون به نتیجه نرسیده است

کاظم جلالی، در سخنرانی خود به  چهار درس بزرگی که مسلمانان باید از مسئله فلسطین بیاموزند، اشاره کرد .

سفیر کشورمان از استاندارد دوگانه جهان در خصوص حقوق بشر به عنوان اولین درس در این زمینه یاد کرده و گفت: در حالی که شعار حمایت از حیوانات در جهان داده می‌شود، نسبت به مظلومیت مردم فلسطین بی تفاوت هستند و این نشان دهنده دروغین بودن ادعای غرب است.

سفیر فوق العاده و تام الاختیار کشورمان در ادامه بر باور به مقاومت به عنوان دومین درس در مسئله فلسطین تاکید کرده و گفت:  هیچ مذاکره ای با رژیم صهیونیستی تاکنون به نتیجه نرسیده است.

جلالی با اشاره به تفرقه افکنی‌های دشمنان در بین مسلمان و تلاش های آنها در این زمینه اظهار کرد :  وحدت، سومین درسی است که می‌توان از مسئله فلسطین اموخت.

وی با اشاره به وعده صادق خداوند به مستضعفین، این امر را درس چهارمی دانست که باید در مسئله فلسطین مورد توجه قرار داد.

در این نشست که با حضور رییس مرکز اسلامی مسکو، رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران، معاون اداره دینی مسلمانان روسیه برگزار شد، برنامه‌های فرهنگی از جمله تواشیح، سرودهای مذهبی و سخنرانی شخصیت‌های مختلف روسی در حمایت از قدس شریف همراه بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار