جبهه اصلاحات فعلا برنامه‌ای برای انتخابات مجلس ندارد

سخنگوی جبهه اصلاحات می‌گوید: مطالبه اصلاح در هیچ کشوری و در هیچ شرایطی قابل حذف نیست لذا اصلاح‌طلبان که عامل این مطالبه مردمی هستند، حذف شدنی نیستند.

جبهه اصلاحات فعلا برنامه‌ای برای انتخابات مجلس ندارد

به گزارش زنهار؛ علی شکوری راد در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان درباره فعالیت‌های جبهه اصلاحات برای انتخابات مجلس دوازدهم گفت: تاکنون در جلسات جبهه اصلاحات مواردی نظیر انتخابات مجلس مطرح نشده و فعلاً برنامه‌ای برای آن نداریم. در حال حاضر در جبهه اصلاحات مباحث دیگری در حال پیگیری است.

شکوری‌راد در واکنش به اینکه گفته می‌شود جریان اصلاحات از حیات سیاسی کشور حذف شده است، خاطرنشان کرد: مطالبه اصلاح در هیچ کشوری و در هیچ شرایطی به هیچ وجه قابل حذف نیست لذا اصلاح‌طلبان که عامل این مطالبه مردمی هستند، حذف شدنی نیستند البته ممکن است در یک شرایطی، اصلاح‌طلبان تضعیف شوند و یا قدرت بگیرند اما قابل حذف نیستند. در حقیقت اصلاح‌طلبان جریان اصلی آلترناتیو در وضعیت سیاسی فعلی کشور هستند.

عضو هیئت رئیسه جبهه اصلاحات در پاسخ به اینکه آیا در انتخابات آینده شاهد حضور اصلاح‌طلبان در رقابت‌ها خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در هر صورت انتخابات همیشه یک عامل سیاست‌ورزی است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار