کدام مسئول برای حضور در کنسرت ابی به ترکیه رفت؟

قرن نو نوشت:یک فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به انتقادات از رئیس مجلس گفت: افرادی به آقای قالیباف انتقاد کنند که خودشان زخمی نباشند و برای فرزندانشان از خارج لباس نخریده باشند.

کدام مسئول برای حضور در کنسرت ابی به ترکیه رفت؟

به گزارش زنهار،  ماجرای سفر خانواده محمد باقر قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی هنوز در فضای رسانه ای داغ است، برخی از قالیباف انتقاد می کنند و برخی دیگر حمایت.

 

منصور حقیقت پور، فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به انتقادات از رئیس مجلس تاکید می کند که افرادی به آقای قالیباف انتقاد کنند که خودشان زخمی نباشند و برای فرزندانشان از خارج لباس نخریده باشند.

 

خلاصه گفت و گوی این فعال سیاسی اصولگرا را بخوانید؛

 

- با افشاگری ها علیه مسئولان، شخصیت آنان را لکه دار می کنند و بر فرض اگر مسئولی اشتباهی کرده است، سال ها کوشش و خدمت او را با چندتا تخت و تبر نمی توان معامله کرد و فروخت. این موج به سمتی می رود که مردم بگویند همه مسئولان مسئله دارند و یک بار باید جلوی آن گرفته شود.

 

- ما منکر آن نیستیم که اگر کسی اشتباهی کرد با او برخورد شود. مسئولان ما نیز باید بدانند، اگر قرار است از حکومت علوی صحبت کنیم، جلودار فخرهای انتخابی باشند. شاید با منایع مالی دسترسی داشته باشند اما مانند رهبری یا امام خمینی که کسی نمی تواند اشکالی از آنان بگیرند، باشند. این که هر ادمی اراده کرده و با موبایل آبروی مردم را ببرد، جفای بزرگی در حق مقامات و مسئولان نظام است. شاید چند مسئول ضعیف هم داشته باشیم اما قاطبه مسئولان افراد صحیحی هستند.

 

- به نظر من مقامات ما باید یک تازیانه در اختیارشان باشد تا مرتب با تازیانه زدن خود و نفس‌شان از این لذت های به ظاهر دنیوی خود داری کنند تا حرفشان در دل مردم رفته و تاثیر گذار باشد. شامل این مثال که می گویند رطب خورده کی منع رطب می توان کرد، نشویم. معلمان اخلاق انقلاب اسلامی از مسئولان بخواهند که زمامدار رفتار خودشان باشند.

 

- من همه این را در یک فضا می بینم. حذف فرزندان انقلاب به بهانه های مختلف مانند این که به یکی می گویند فرزندت قبل از حوادث 88 رفته درس خوانده است، یا به دیگری می گویند فرزندت رفته و لباس خریده است. مگر فرزندان دیگران یا مردم عادی نمی روند لباس بخرند؟ این افرادی که 4 میلیارد دلار پول ایران را برده و در ترکیه خانه خریدند، مقامات جمهوری اسلامی هستند یا مردم عادی؟ افرادی به آقای قالیباف انتقاد کنند که خودشان زخمی نباشند و برای فرزندانشان از خارج لباس نخریده باشند. مگر افرادی که برای کنسرت فلانی به آنتالیا می روند، خرید نمی کنند؟

 

- برای کنسرت ابی همه این منتقدان نمی روند و پول خرج نمی کنند؟ مردمی باید انتقاد کنند که خودشان گرفتار این فعل بد نشده باشند.

 

- ما نیازمند آن هستیم که مقامات و مسئولان ما به ارزهاش اصلی انقلاب برگردند. فرماندهان و بچه هایی که رفتند شهید شدند قصد برداشت دنیوی داشتند؟ ما باید برگردیم، به ارزش های اصلی مکتب و مرام خود برگردیم و دائم خود را کنترل و مهار کنیم تا در دام این وسوسه ها نی‌افتیم. همچنین اگر آبروی کسی را ببریم، عرش خدا به لرزه در می آید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار