عذر بدتر از گناه قالیباف!

چند روز پس از ماجرای دیدار نزدیکان رئیس مجلس، الیاس کلیباف در نشستی خصوصی نکات جدیدی از این ماجرا را اعلام کرد. در این ماجرا که تحقیق و تفحص از «رزپلاس» از سوی نزدیکان رئیس مجلس تایید می شود، آمده است:

عذر بدتر از گناه قالیباف!

به گزارش زنهار، چند روز پس از ماجرای دیدار نزدیکان رئیس مجلس، الیاس کلیباف در نشستی خصوصی نکات جدیدی از این ماجرا را اعلام کرد. در این ماجرا که تحقیق و تفحص از «رزپلاس» از سوی نزدیکان رئیس مجلس تایید می شود، آمده است:

 

چند روز پس از ماجرای دیدار نزدیکان رئیس مجلس، الیاس کلیباف در نشستی خصوصی نکات جدیدی از این ماجرا را اعلام کرد. در این ماجرا که تحقیق و تفحص از «رزپلاس» از سوی نزدیکان رئیس مجلس تایید می شود، آمده است:

 

– باید از زوایای مختلف به موضوع نگاه کرد. ما دنبال پنهان کاری و سفر تشریفاتی نبوده و نیستیم. این یک سفر عادی است، مردم مطلع هستند و مردم حق دارند که مطلع شوند، اما جای تعجب است که این سفر به منبع تخریب سیاسی تبدیل شده است. شب اول نفهمیدیم که این یک پروژه است و صادقانه و خیلی سریع موضع گرفتیم و بابت اشتباهی که در سطح قانونی، شرعی و حتی عادی اشتباه جدی محسوب نمی شود، عذرخواهی کردیم. اما با وجود اینکه شفاف سازی کرده بودیم که برای خرید دستگاه سیسمونی نرفته اند و از مخالفت پدرم با این سفر خبر داده بودند، اما دیدید که هشتگ سیسمونی برای جذب مردم به آن ایجاد کردند و سپس گفتند متن الیاس شروع خوبی است. اما نه کامل و قالیباف باید عذرخواهی کند و استعفا دهد. بنابراین روشن شد که هدف عدالت خواهی نبود، بلکه برداشتن فرش بود.

 

– این خبر بدون پشتوانه عادی نیست و حتما قصد سیاسی پشت آن بوده است. پدرم سال ها به طرق مختلف نابود شد و می شود اما این بار با توجه به وضعیت اقتصادی این روزهای جامعه و حساسیت به حقوق بشر برای گسترش تخریب به خانواده روی آوردند و به نوعی خواهان یک کارآمد و جهادی هستند. مدیر. بی اعتبار کردن. بر این اساس، توجه و هوشیاری باید با این مشکل پیچیده مورد توجه قرار گیرد.

 

– وقتی خبر جعلی خرید ملک در ترکیه را در کنار ماجرای سفر قرار می دهیم، مشخص می شود که اولاً این داستان ها یک طراح پشت سر خود دارند و ثانیاً باید برای اهداف سیاسی طراحی شده باشند.

 

– وقتی دروغ های بزرگی مانند این داستان در مورد خرید ملک در ترکیه گفته می شود، به این معنی است که همه این داستان ها یک پروژه هدفمند با طراحی دقیق است. بنابراین ابتدا یک مرد معروف که به دلیل توهین به امام هشتم از ایران فرار کرده بود به گوبلز دروغ گفت، سپس یک شبکه سعودی با او صحبت کرد و گفت من سند دارم. درست در آستانه ای که ظرفیت پروژه اول همه چیز است، موج دوم را راه می اندازند، از عوامل داخلی می گذرند تا فردی را پیدا کنند که بتوان او را مسئول نامید و از این تهمت مستند ساخت و همزمان یک رسانه سعودی دیگر فیلم ساخت. با مستندسازی و جعل امضاها.تا همه باور کنند که این ملک واقعاً خریداری شده است. خب اینها داخل ایران نیستند که هدف دروغشان را روشن کنند. اما آقای جعفرزاده که این ادعا را مطرح کرد، در محاکمه است تا بفهمد مردم چگونه دروغ می گویند.

 

– البته این ابعاد سیاسی که گفتم به این معنی نیست که بخواهم خود را توجیه کنم، اگر می خواستم خود را توجیه کنم این پست را رها نمی کردم. بعد از این پست عده ای به من انتقاد کردند با این تفاوت که من به ترکیه سفر کردم و حتی سیسمونی هم خریدم، نوشتن اشتباه نابخشودنی چه جرمی دارد؟ اما اجازه دهید در اینجا کمی توضیح بدهم. وقتی خواهرم ماجرای سفر را با پدرم در میان گذاشت، پدرم مخالفت کرد. روحیه شخصی پدرم در خانه این است که نصیحت می کند و موضوع را توضیح می دهد اما تصمیم گیری را به ما واگذار می کند. نظرش را می دهد اما تحمیل نمی کند. اینجا هم همینطور بود. مخالف بود و منطق مخالفتش را هم بیان می کرد، اما کوتاه نمی آمد.

 

– دلیل سفر مادرم مراقبت از خواهرم در سفر بود. این سفر نیز با تشریفات صورت نگرفت. این یک سفر کاملا عادی و بدون دقیقه بود، در حالی که پدرم به عنوان رئیس مجلس می توانست با صورتجلسه تشریفاتی این کار را انجام دهد. مانند هر سفر دیگری خرید انجام می شود اما سفر برای خرید سیسمونی نیست و این گفته کاملا خلاف واقع است.

 

– اصل عملیات بر اساس عبارت لرزه ای بود که فضا را برای تخریب پدرم جهت و آماده می کند. وگرنه هیچکس حتی نزدیکترین دوستان فامیلی ما از بارداری خواهرم خبر نداشتند. معلوم نیست این مجریان و مجریان عدالت خواه در فضای مجازی چگونه از بارداری آگاه شده و سپس با عبارت سیسمونی با احساسات جامعه بازی می کنند. سوال دیگر این است که از کجا می دانند اقلام داخل محموله که می گویند بسته بندی شده است و مردم می گویند برایشان ارسال شده و می گویند سیسمونی است؟ اگر مردم چمدان های خود را در فرودگاه باز کنند، معلوم است که آنها را از جایی می برند و به دنبال حقیقت آن نیستند. آنها ماهیت کلی پروژه را تقویت می کنند. این تمام داستان سفر است. نه سوء استفاده از موقعیت، نه خرج از بیت المال، نه سفر تشریفاتی، نه خرید سیسمونی. اما وقتی می خواستم این نشریه را منتشر کنم، حوالی سحر نزد پدرم رفتم و موضوع را با او در میان گذاشتم. پدرم هم گفت؛ این خلاف شرع نیست، اما چون از کودک رزمنده چنین انتظاری نمی رود و توقع از خادم چیز دیگری است و مردم گیج و عده ای ناراحت می شوند، این اشتباه است و باید از آن عذرخواهی کنند. درمورد من. چند ساعت اول از طرف خانواده ام این کار را انجام دادم. اما این ناوشکن ها دست از تلاش برنداشتند و دوباره ادامه دادند.

 

– در مواجهه با چنین سناریویی تعقیب می کنند، عکس های شخصی منتشر می کنند، از اطلاعات شخصی خانواده ما مطلع می شوند، عذرخواهی خانواده را ادامه می دهند و سپس اخبار جعلی را در مورد خرید ملک منتشر می کنند، پس حتماً دنبال کنید پروژه وجود دارد و طراحی کنید و باید در صداقت آنها در عدالت خواهی شک کنید. از شما می پرسم این چه عدالتی است که شخصی ترین جنبه های زندگی مردم را بررسی می کند، آبروی مردم را دنبال می کند و عکس و فیلم می گیرد؟ دین و عقل و فرهنگ ما کجا به ما اجازه می دهد؟ از یک طرف می گویند مسئولان باید با مردم شفاف باشند، از طرف دیگر با سفر شفاف این گونه برخورد می کنند. این یک درگیری است. باید یک ایده و هدف سیاسی پشت این باشد.

 

وی در پایان این دیدار گفت که این اقدامات باعث عزم بیشتر پدرش برای ایستادگی در برابر جریان های تندرو و جلوگیری از پیشروی آنها شد. پدرم روز گذشته به من گفت که نابودی تمام شده است، اما نه تنها انرژی و نیرو و انگیزه ام کاسته نشده، بلکه بیشتر شده است

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار