اظهارنظر متفاوت خاتمی درباره ارتش

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: عقیدتی بودن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از عواملی است که آنها را به معنای واقعی بر سایر نیروهای مسلح جهان برتری می‌دهد.

اظهارنظر متفاوت خاتمی درباره ارتش

به گزارش زنهار از روابط عمومی ارتش، آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در جمع  فرماندهان، دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) که با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش و معاونان این اداره برگزار شد گفت: شما امیدهای آینده نظام و ارتش جمهوری اسلامی ایران هستید چون حفظ نظام به حفظ مرزهای کشور وابسته است.

وی با اشاره به جایگاه والای دانشگاه افسری امام علی(ع) تصریح کرد: تعبیر فیضیه ارتش به راستی برازنده این مجموعه با برکت است چراکه پرورش دهنده و تربیت کننده افسران و فرماندهان ولایتمدار و انقلابی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات گرانبهای امام علی(ع)، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را «جنود» این نظام مقدس برشمرد و عنوان کرد: امیرالمومنین علی(ع) با صراحت مأموریت لشکریان را بیان می‌کند و آنها را دژهای مردم، زینت زمامداران، مایه عزت دین و امنیت کشور برشمرده‌اند.

خاتمی،  ارتش و فرماندهان این نیروی انقلابی را مطیع ولایت دانست و خاطرنشان کرد: عقیدتی بودن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از عواملی است که آنها را به معنای واقعی بر سایر نیروهای مسلح جهان برتری می‌دهد و این اعتقاد مقدس آنها همواره در نوک شمشیرهای‌شان خودنمایی می‌کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار