دفاع عجیب از سفر خانواده قالیباف به ترکیه!

فردا نوشت:تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای قالیباف از ابتدای دولت سیزدهم کمک شایانی به دولت آقای رئیسی کرد، وقتی آقای قالیباف مورد هجمه قرار می گیرد، به تعبیری می توان گفت «می خواهند همکاری و پشتوانه ای را که دولت آقای رئیسی به مجلس دارد، مورد حمله قرار دهند».

دفاع عجیب از سفر خانواده قالیباف به ترکیه!

به گزارش زنهار، ناصر ایمانی درباره چرایی تبدیل شدن موضوع سفر خانواده رئیس مجلس به مسئله اصلی کشور، گفت: ۳ عضو خانواده یکی از مسئولان همچون خیلی از ایرانی‌ها چند روزی به ترکیه سفر کردند و برگشتند. البته شاید بهتر بود ملاحظاتی انجام می شد که چنین سفری صورت نمی گرفت اما با این وجود معتقدم خیلی هم مسئله حساسی نیست چون اگر به خیلی از اقشار مختلف مردم نگاه کنیم، بالاخره یک سفر به ترکیه داشتند، به عبارت دیگر سفر به ترکیه، یک مسئله عادی است.

وی بزرگنمایی سفر خانواده رئیس مجلس به ترکیه را پروژه سیاسی خواند و افزود: این بزرگنمایی ها با اهداف خاص سیاسی انجام می شود. باید دید اطلاعات این سفر و موضوع سیسمونی از کجا درآمد؟ مسلما این خبر که سه نفر از اعضای خانواده آقای دکتر قالیباف به ترکیه رفتند و برگشتند، باید از محافلی به بیرون داده شده باشد، یعنی اینجا آثار نوعی پیوند برخی محافل با مراکز سیاسی را می توانیم مشاهده کنیم.

این تحلیگر مسائل سیاسی اظهار کرد: اطلاعات درباره افراد مختلف یا خانواده آنها به برخی محافل سیاسی داده می شود که مثلا فلان فرد یا خانواده اش در سفر داخلی یا خارجی به کجا رفتند، آگاهی از این اطلاعات، غیر از این مسیر امکان پذیر نیست چون خانواده رئیس مجلس مقصد سفرشان را اعلام نکرده بودند، پس این اطلاعات باید از جایی آمده باشد.

وی افزود: حالا سئوال این است که چرا محافل سیاسی اطلاعات این سفر را منتشر کردند؟ همه می دانیم آقای قالیباف مخالفان خیلی جدی در برخی محافل سیاسی دارد، این واقعیت قابل کتمان نیست. آقای قالیباف در زمانی که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری و حتی کاندیدای انتخابات مجلس بود، مصادیق مخالفت‌ها با ایشان را مشاهده کردیم. به طور مشخص مخالفت اصلاح طلبان با آقای قالیباف بر کسی پوشیده نیست.

ایمانی با بیان اینکه طراحان این پروژه صرفا مسئله شان آقای قالیباف نیست بلکه دولت آقای رئیسی هم است، بیان کرد: نزدیکی به انتخابات سال سوم هیأت رئیسه مجلس، طرح استیضاح برخی وزرای نزدیک به برخی جریانات سیاسی، همکاری آقای قالیباف با دولت آقای رئیسی از جمله دلایلی می توانند باشند که برای این پروژه تعریف شدند.

وی افزود: آقای قالیباف از ابتدای دولت سیزدهم کمک شایانی به دولت آقای رئیسی کرد، وقتی آقای قالیباف مورد هجمه قرار می گیرد، به تعبیری می توان گفت «می خواهند همکاری و پشتوانه ای را که دولت آقای رئیسی به مجلس دارد، مورد حمله قرار دهند». در واقع ضربه به آقای قالیباف مستقیم و غیرمستقیم ضربه به آقای رئیسی و دولت هم است و ضاربان به این موضوع نیز توجه دارند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار