رئیس‌جمهور:

ایران با درگیری و کشته شدن انسان‌های بی‌گناه در هر جای دنیا مخالف است

رئیس‌جمهور در دیدار سفیر جدید مونته نگرو، سابقه جنگ در منطقه بالکان را تجربه‌ای تلخ برای این منطقه و جهان توصیف کرد و گفت: ایران با درگیری و کشته شدن انسان‌های بی‌گناه در هر نقطه‌ای از دنیا مخالف است.

ایران با درگیری و کشته شدن انسان‌های بی‌گناه در هر جای دنیا مخالف است

به گزارش زنهار، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم دریافت استوارنامه «پریشا کاسترا توویچ» سفیر آکردیته مونته نگرو با بیان اینکه ایران همواره با کشورهای منطقه بالکان و از جمله مونته نگرو روابطی دوستانه و رو به گسترش داشته است، گفت: دو کشور ظرفیت‌های خوبی برای گسترش تعاملات و ارتقای سطح روابط در زمینه‌های مختلف دارند.

رئیس جمهور سابقه جنگ در منطقه بالکان را تجربه‌ای تلخ برای این منطقه و جهان توصیف و تصریح کرد: جنگ به هیچ وجه رویداد مطلوبی نیست و همواره سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از صلح، ثبات و پیشرفت و مخالفت با جنگ بوده است.

وی ادامه داد: ایران با درگیری و کشته شدن انسان‌های بیگناه در هر نقطه‌ای از دنیا مخالف است.

«پریشا کاسترا توویچ» سفیر آکردیته مونته نگرو نیز در این مراسم با اشاره به سوابق دوستانه و رو به گسترش روابط دو کشور اظهار داشت: در دوره ماموریت خود تلاش خواهم کرد ساز و کارهای توسعه روابط دوجانبه تقویت شود تا دو کشور بتوانند تعاملات و مناسبات خود در زمینه‌های مورد علاقه را گسترش دهند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار