این نمانیده از دولت توقعی ندارد!

عضو هیات رییسه مجلس گفت: واردات گسترده واکسن به کشور در دولت آیت الله رئیسی نشان داد که این موضوع هیچ ربطی به« FATF» ندارد و دولت قبل برای رسیدن به اهداف سیاسی خود سلامت و اقتصاد مردم را به گروگان گرفته بود.

این نمانیده از دولت توقعی ندارد!

به گزارش زنهار، مجتبی یوسفی  در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: دولت آقای رئیسی در حالی اداره مملکت را در دست گرفت که از دولت قبل کسری بودجه ۳۰۰ هزار میلیارد تومانی برایش به ارث گذاشته بود مضافاً اینکه هزینه‌های جاری دولت در ماه‌های پایانی کار دولت روحانی از ۳۰ هزار میلیارد تومان به ۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده بود و درآمدهای کشور هم به سختی وصول می شد.

عضو هییت رییسه مجلس اضافه کرد: طبیعی است وقتی دولتی برای مولدسازی اقتصاد کشور کاری نکند، هزینه‌های جاری هم افزایش می‌یابد و کشور با کسری بودجه و مشکلات اقتصادی دیگر مواجه می‌شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: در پایان کار دولت آقای روحانی روزانه ۷۵۰ نفر از هموطنان مان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست می‌دادند و علاوه بر جان باختن مردم، این بیماری تاثیرات منفی زیادی بر اقتصاد کشور داشت چراکه واحدهای تولیدی هم تعطیل شده بودند. 

نماینده مردم اهواز بیان داشت: در پایان کار دولت آقای روحانی مردم برای واکسن زدن، ناچار بودند  چندین میلیون  هزینه کنند و به کشورهای همسایه بروند اما امروز با واردات گسترده واکسن به کشور و  تولید داخل با مازاد واکسن مواجه هستیم.

عضو هییت رییسه مجلس اظهار داشت: واردات گسترده واکسن کرونا به کشور در  دولت آقای رئیسی نشان داد که این موضوع هیچ ربطی به « FATF» نداشته و دولت قبل هم برای رسیدن به اهداف سیاسی خود سلامت و اقتصاد مردم را به بهانه « FATF»  به گروگان گرفته بود.

وی افزود: در حوزه اقتصادی دولت اقدامات خوبی انجام داده است اما برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاها در بازار باید اقدامات کوتاه مدت به طور جدی  دستور کار دولت قرار گیرد تا سفره مردم کوچکتر نشود.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت :در ارتباط با صنعت خودرو نیز هنوز کار جدی انجام نشده اما این بی‌انصافی است که ما توقع داشته باشیم در عرض ۸ ماه تغییرات جدی در این حوزه صورت  گیرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار