اظهار نظر متفاوت عضو جامعه روحانیت مبارز درباره فضای مجازی

نماینده سابق مجلس گفت: فضای مجازی هر لحظه بیشتر در حال توسعه و گسترش است و از خیرات فراوانی پر شده که ما هنوز از دریای بزرگ آن بهره‌برداری‌های لازم را نداشته‌ایم و باید تلاش کنیم که در این زمینه اقدامات مفیدتری انجام و دیدگاه‌های رهبری را در توسعه آن مورد نظر قرار دهیم.

اظهار نظر متفاوت عضو جامعه روحانیت مبارز درباره فضای مجازی

به گزارش زنهار، حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت توسعه فضای مجازی در کشور، اظهار کرد: فضای مجازی باید طبق فرمایشات رهبری توسعه پیدا کند تا همه از آن بهره‌مند باشند و بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های این فضا پیام خودمان را به جهان منتقل کنیم. همچنین باید مسائل اخلاقی را در بهره‌مندی از این فرصت در نظر بگیریم و به مسائل اقتصادی نیز توجه کافی داشته باشیم و از این فضا برای اشتغالزایی‌های موجه و قانونی استفاده کنیم.

 

وی افزود: از فضای مجازی می‌توان برای همگامی و وحدت با کشورهای مسلمان و برخی کشورهای همسو مثل چین و روسیه و نیز کشورهای آفریقایی که می‌توانند مراکز خوبی برای فعالیت اقتصادی ما باشند، استفاده کنیم. ما باید بتوانیم کاری کنیم که ارز مورد نیاز کشور را درتعامل اقتصادی با کشورهای همسایه دریافت کنیم و با کشورهای دوردست هم به شکلی در ارتباط باشیم که به توسعه اقتصادی‌مان کمک کند که در همه این امور نقش فضای مجازی می‌تواند قابل‌توجه باشد.

 

ابراهیمی با تاکید بر اینکه فضای مجازی را باید به شکلی گسترش داد که جوانان و دانشگاهیان ما از آن بهره بیشتری بگیرند، اظهار کرد: جوانان و دانشگاهیان ما باید با بهره‌گیری مناسب از فضای مجازی در دنیای علم ورزیده‌تر شوند و با جهان خارج ارتباط علمی داشته باشند و بتوانند بیش از پیش دستاوردهای علمی خود را به جهانیان معرفی کنند.

 

وی در پایان گفت: امروز فضای مجازی هر لحظه بیشتر در حال توسعه و گسترش است و از خیرات فراوانی پر شده است که ما هنوز از این دریای بزرگ بهره‌برداری‌های لازم را نداشته‌ایم. پس باید تلاش کنیم که در این زمینه اقدامات مفیدتری انجام دهیم و دیدگاه‌های رهبری را در توسعه فضای مجازی مورد نظر قرار دهیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار