ارتش پاسخ شورای شهر را داد

معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید براینکه هر اقدامی که در پروژه چیتگر توسط ارتش انجام شده برایش مجوز دریافت شده افزود: نمی خواهیم آسیبی به باغ گیاه شناسی وارد شود.

ارتش پاسخ شورای شهر را داد

به گزارش زنهار، امیردریادار حبیب الله سیاری در پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در پاسخ به سوالات ، تذکرات و پیشنهادات اعضای شورای شهر تهران گفت: قطعا ارتش همانند گذشته آمادگی دارد در عرصه های مختلف همکاری‌های لازم را با مدیریت شهری داشته باشد. بی تردید هرکجا گره ای باز شود، ما به دنبال گره گشایی هستیم، اما ما نیز انتظار داریم در تفاهم نامه ها منافع طرفین دیده شود. ما موظف هستیم قوانین را رعایت کنیم، اما هر کجا مشکلی وجود داشته باشد می توانیم با برگزاری جلسات تخصصی موضوعات را پیگیری کنیم.

وی درباره  موضوع اشتغال و کارآفرینی گفت: در حوزه دانش بنیان، شرکت‌ها ، دانشگاه‌ها و کارخانجات با ما همکاری دارند در حقیقت ساخت تجهیزات ارتش به گونه ای است که به عنوان پیشران اشتغال آفرینی مطرح می شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش در خصوص موضوع پادگان 06 و توافق با مدیریت شهری گفت: در خصوص این پادگان در گذشته مشکلاتی به وجود آمده که در حال پیگیری هستیم، ما حفظ فضای سبز پادگان 06 را دنبال می کنیم و هر اقدامی در پروژه چیتگر انجام داده ایم مجوز دریافت کرده ایم، اما در باغ گیاه شنایی نمی‌خواهیم آسیبی به باغ وارد شود.

وی در خصوص بهره گیری از امکانات ورزشی در پادگان ها و تقویت ورزش در استانهای مرزی تصریح کرد: امکانات ورزشی در پادگان های ما در استانهای مرزی وجود دارد و آمادگی نیز وجود دارد که همانطور که در دیگر بخش‌ها به مردم کمک کرده ایم مسوولان استانها پای کار بیایند و ما هم همکاری داشته باشیم و در جهت تقویت ورزش در این استانها گام برداریم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار