رئیسی از قیمت اجناس مطلع نیست؟

مهر نوشت: محمودوند گفت: آمارهای غلطی که به رئیس‌جمهور داده می‌شود، به گرانی‌ها دامن می‌زند، در این شرایط فقط دهک‌های پایین ضربه می‌بینند.

رئیسی از قیمت اجناس مطلع نیست؟

به گزارش زنهار، مرتضی محمودوند ظهر امروز (یکشنبه ۲۸ فروردین ماه) در صحن علنی مجلس طی تذکری شفاهی ضمن تشکر از نمایندگان بابت رأی مثبت به طرح شفافیت قوای سه‌گانه گفت: تذکر من به وزیر علوم درباره موضوع حق‌التدریس‌های دانشگاهی و اساتید جوان و مظلومی است که حتی برای اقدام جهت دریافت یک وام قرض‌الحسنه هویت لازم را ندارند. از وزیر علوم درخواست دارم هر چه زودتر به وضع این گروه سامان دهد و مساعدت لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: درباره گرانی‌های افسارگسیخته باید بدانیم با آمار غلطی که به رئیس‌جمهور داده می‌شود، تنها به گرانی‌ها دامن می‌زنند. در این گرانی فقط دهک‌های پایین ضربه می‌زنند و افزایش قیمت اقلام خوراکی فشار زیادی را متوجه خانوارها کرده است.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی درباره افزایش قیمت خودرو عنوان کرد: شرایط خودرو به جایی رسیده که رهبر انقلاب به وضوح در این باره تذکر می‌دهند. در یک سال گذشته سه بار افزایش قیمت داشته‌ایم. افزایش قیمت خودرو حتی از سکه و ارز اثر بیشتری روی گرانی گذاشته است.

محمودوند گفت: همچنین از وزارت دفاع که تلاش کرد و توانست صنعت نظامی حوزه دفاعی کشور را تا این حد پیش ببرد، تشکر می‌کنم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار