گزارش دردناک یک نماینده از وضعیت معیشتی مردم

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز قیمت رها شده خودرو ملت را گرفتار کرده است و اجازه واردات خودرو نمی دهیم و حال مردم مظلوم باید تاوان این سیاست گذاری های غلط و عدم نظارت را بدهند.

گزارش دردناک یک نماینده از وضعیت معیشتی مردم

به گزارش زنهار، کیومرث سرمدی واله در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: برنامه کوتاه مدت و بلند مدت برای کنترل بازار و گرانی مطرح کردید اما امروز شاهد گرانی سرسام آور هستیم که منطق ندارد. امروز وضعیت تورم در کشور و فشاری که بر قشر ضعیف جامعه وارد می شود، نگران کننده است.

وی با بیان اینکه بار گرانی کمر مردم را شکسته است، افزود: امروز گرانی غیر قابل کنترل بسیاری از مواد غذایی را از سفره مردم جمع کرده است. مردم عزت دارند و باعث شرمندگی همه ماست که مرد خانواده شرمنده عدم توانایی تامین حداقل زندگی زن و بچه خود باشد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در رابطه با مشکلات در حوزه صنعت خودرو نیز خاطرنشان کرد: در این صنعت مدعی هستیم که توانایی تولید خودرو را داریم و دو خودروساز معروف، این صنعت را در انحصار دارند و کیفیت پایین و خدمات پس از فروش ضعیف ارزانی آنها باشد، امروز قیمت رها شده خودرو ملت را گرفتار کرده است و اجازه واردات خودرو نمی دهیم و مردم مظلوم باید تاوان این سیاست گذاری های غلط و عدم نظارت را بدهند.

سرمدی درباره بازار  دارو خطاب به دولت گفت: قیمت های چند برابری دارو و سیطره مافیای دارو در سایه عدم نظارت درست و وجود تعارض منافع در این حوزه مردم را گرفتار کرده است؛ تدبیری در این رابطه اندیشیده شود.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: آیین نامه اجرایی که برای اجرای قانون رتبه بندی معلمان نوشته شده و امتیازاتی که تعیین شده دردی از معلمان را دوا نمی کند، کاری کردید که این قانون شامل خیلی از فرهنگیانی که سال ها زحمت کشیدند و تجربه دارند، نشود و عملا مشکلی را حل نکند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار