معاون سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران:

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مبتنی بر مستندات دقیق علمی و تاریخی است

شیرمردی گفت: این مجموعه فاخر کار فرهنگی عظیمی است که ضمن یادآوری رشادت ها و زحماتی که در جهت حفظ اعتقادات و خاک این سرزمین کشیده شده، باعث ایجاد تحول و انگیزه جهادی در بازدیدکنندگان خواهد شد.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مبتنی بر مستندات دقیق علمی و تاریخی است

به گزارش زنهار  از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صبح امروز(چهارشنبه) 24 فروردین، معاون سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از کارکنان این سازمان از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

پژمان شیرمردی با اشاره به جامعیت فضای موزه در زمینه های مقدمات انقلاب، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهدای ترور، شهدای عرصه علمی و جبهه مقاومت گفت: این مجموعه فاخر کار فرهنگی عظیمی است که ضمن یادآوری رشادت ها و زحماتی که در جهت حفظ اعتقادات و خاک این سرزمین کشیده شده، باعث ایجاد تحول و انگیزه جهادی در بازدیدکنندگان خواهد شد.

وی افزود: در دنیای امروز که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درگیر یک جنگ تمام عیار فرهنگی است و با توجه به توصیه موکد مقام معظم رهبری حفظه الله مبنی بر جهاد تبیین، اینگونه حرکت های فرهنگی در راستای منویات معظم له موجب تقویت روحیه جهادی و انگیزه مقاومت در میان ملت ما خواهد شد.

معاون سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: کار علمی و مبتنی بر مستندات دقیق تاریخی در این مجموعه، جای هرگونه شبهه و ایجاد تردید در تاریخ این سرزمین را از بین می برد.

وی همچنین پس از بازدید از سراسرنمای مقاومت در رابطه با شخصیت شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم یک شخصیت چند بعدی داشت؛ هم ملی بود و هم مردمی، در بعد نظامی و منطقه ای و در ابعاد گوناگون فرهنگی، در همه این ابعاد حاج قاسم ممتاز بود و در قله های افتخار می درخشید.

شیرمردی در پایان با ارائه پیشنهادی در رابطه با شهدای ترور و هسته ای گفت: قطعا هرکدام از این شهدا موجب ایجاد تحول در یک بخشی از مولفه های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند، پیشنهاد من این است که موزه جداگانه ای در رابطه با تاریخچه زندگی این شهدا و همچنین تصاویری از وقایع زندگی این عزیزان و محل دفنشان ساخته شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار