بساط احزاب اصلاح‌طلب برچیده می‌شود؟/ پیشنهاد عجیب یک چهره سیاسی درباره احزاب سیاسی

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جریان اصلاحات باید با دولت و مجلس در تعامل باشد تا مطالبات مردم را پیگیری کند و از آن ها بخواهد وعده هایی که داده اند را محقق کند.

بساط احزاب اصلاح‌طلب برچیده می‌شود؟/ پیشنهاد عجیب یک چهره سیاسی درباره احزاب سیاسی

به گزارش زنهار، علی محمد نمازی در گفت وگو با ایسنا، درباره اولویت های جریان اصلاحات در سال جاری اظهار کرد: مهمترین اولویت این جریان تقویت ساختار خود است. من معتقدم باید تلاش شود احزاب اصلاح طلب در هم ادغام شوند و تعداد آن ها کاهش یابد یا اینکه احزاب مطرح ائتلاف کرده و سایر احزاب با آن ها همکاری کنند.

وی ادامه داد: از سویی این جریان باید ارتباط خود را با مردم بیشتر کند. تبلیغات منفی علیه اصلاحات زیاد است بنابراین آن ها باید رابطه خود را با مردم از طریق مصاحبه با رسانه ها و موضع گیری درباره مسائل مهم کشور تقویت کنند.

نمازی با بیان اینکه من اصطلاح قهر مردم با جریان اصلاحات را قبول ندارم، گفت: مردم در حال حاضر با فشارها  اقتصادی و معیشتی روبرو هستند که این نیازها در واقع ابتدایی ترین نیازهای بشر است و وقتی این مشکلات وجود دارد وقت کافی برای کارهای دیگر ندارد. از سویی اصلاح طلبان هم سهمی از قدرت ندارند و مردم هم در این شرایط مطالبه ای از آن ها ندارند و طبیعی است که ارتباط آن ها با هم کم شود. در واقع اصلاح طلبان مسئولیتی ندارند که بتوانند برای مردم کاری بکنند. طبیعی است که وقتی جناحی در قدرت نباشد مردم هم ارتباط چندانی با آن ها نخواهند داشت. البته جریان اصلاحات باید با دولت و مجلس در تعامل باشد تا مطالبات مردم را پیگیری کند و از آن ها بخواهد وعده هایی که دادند را محقق کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان بیان کرد: جریان اصلاحات باید سعی کند از طریق ارتباط با دولت و سایر نهادها، مسئولین را تشویق کند که انتخاباتی رقابتی و سالم برای مجلس شورای اسلامی برگزار شود و از سویی هم خود را برای این انتخابات آماده کند و رویکردش این نباشد که چون نظارت استصوابی وجود دارد پس تلاشی برای انتخابات نکند. از همین حالا باید احزاب اصلاح طلب نیروهای کارآمد که البته شاید خیلی معروف هم نباشند را در کنار سایر چهره ها شناسایی کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار