هشدار مجلس به دولت درباره کارمندان دولت

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می رود هرچه سریع تر طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور کار صحن مجلس قرار گیرد.

هشدار مجلس به دولت درباره کارمندان دولت

به گزارش زنهار، احمد محرم زاده یخ فروزان در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: کارکنان  بنیاد مسکن در حوزه مسکن روستایی، اجرای طرح هادی و سنددار کردن املاک روستایی اقدامات بسیار موثری داشته اند و بایستی این بنیاد به یادگار مانده از سوی امام خمینی (ره) توسط مجلس حمایت شود.

وی در تذکری دیگر با اشاره به حذف  رشته های دانشگاه پیام نور هریس خطاب به وزیر علوم، اظهار کرد: این تنها دانشگاه دولتی در دل یک شهرستان محروم بوده، چرا رشته های آن در دفترچه کنکور سال ۱۴۰۰ حذف شده است؟ درخواست داریم رشته های این دانشگاه مجدداً در دفترچه کنکور سال ۱۴۰۱ درج شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از وزیر بهداشت و درمان انتظار می رود نسبت به تعیین تکلیف نیروهای طرحی که به جای ۲ سال، ۴ سال همکاری کرده اند اقدام کند.

وی در ادامه تاکید کرد: از هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی انتظار می رود تا هر چه سریعتر طرح ساماندهی کارکنان دولتی که به امضای بیش از ۱۷۰ نفر از نمایندگان رسیده است را در دستور کار صحن قرار دهد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار