اظهارنظر متفاوت قالیباف درباره مذاکرات وین

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم که سرمایه گرانقدر دانش و فناوری پیشرفته هسته ای همراه با مذاکره خوب، توافقی خوب را برای انتفاع اقتصادی مردم ایران رقم بزند.

اظهارنظر متفاوت قالیباف درباره مذاکرات وین

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته ای را به ملت شریف و سرافراز ایران و به تمامی دانشمندان پرتلاش، مجاهد و خستگی ناپذیر صنعت هسته ای کشور تبریک و تهنیت می گوییم.

وی خاطرنشان کرد: از جمله پیشرفت های شگفت و افتخار آمیز صنعت هسته ای در سال های اخیر که مرهون تلاش های شبانه روزی دانشمندان، به ویژه دانشمندان شهدای هسته ای ما در بخش های گوناگون بوده است، می توان به تولید رادیوداروهای دارای فناوری بالا و توسعه فناوری های مرتبط با پدافند هسته ای اشاره کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خوشحالیم که در مسیر پرافتخار این پیشرفت ها مجلس یازدهم نیز با تصویب قانون اقدام راهبردی، قفل های بسته شده به صنعت هسته ای را شکست و با برداشتن موانع بر سر راه پیشرفت و ارتقای دستاوردهای علمی در این حوزه نقش آفرینی کرد.

قالیباف افزود: خوشبختانه با ظرفیتی که با بومی سازی صنعت هسته ای ایجاد شده بود در فاصله کوتاهی دست دیپلمات های ایران در مذاکرات پر شد. اکنون امیدواریم که سرمایه گرانقدر دانش و فناوری پیشرفته هسته ای همراه با مذاکره خوب، توافقی خوب را برای انتفاع اقتصادی مردم ایران رقم بزند.

وی در پایان تاکید کرد: پیشرفت های هسته ای کشور پشتوانه ای محکم برای مردم و انتفاع اقتصادی ملت ایران است و مجلس یازدهم همچون گذشته بر این اصل تاکید دارد که مذاکرات هسته ای باید به حصول منافع تضمین شده، پایدار و ملموس اقتصادی برای آحاد ملت شریف ایران ان شاءالله منجر شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار