ثبت روز بدون فوتی کرونا در کشور/شناسایی ۱۷ بیمار جدید

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ موری مبنی بر فوت بیمار کرونایی گزارش نشده است و آمار فوتی های کرونا صفر شد. البته در این مدت ۱۷ بیمار جدید شناسایی شدند.

ثبت روز بدون فوتی کرونا در کشور/شناسایی ۱۷ بیمار جدید

به گزارش زنهار به نقل از ایرنا ، از دیروز تا امروز ۲۵ خردادماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۹ نفر از آنها بستری شدند.

بر اساس این گزارش در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۶ هزار و ۲۹۰ ثابت ماند. همچنین مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۲۸۰ نفر رسید.

تاکنون ۷ میلیون ۳۶۷ هزار و ۸۶۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند. همچنین تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۲۹۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۳۰۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۳۸۹ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۹۹۱ دُز رسید.

در این گزارش تاکید شده است ۴۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۵۶ میلیون و ۷۸۲ هزار و ۳۶۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    دیدگاه شما