هرگز آب نخورید

آب لیوانی که برای نوشیدن در طول شب کنار تخت تان می گذارید به یک بستر عالی برای میکروب ها تبدیل می شود.

هرگز آب نخورید

به گزارش زنهار، آبی که شب ها کنار خودتان می گذارید را هرگز نخورید زیرا بدن شما در طول خواب در حال سم زدایی است و به تجدید سلول های مرده می پردازد و دی اکسید کربن بیشتری تولید می کند. آب کنار شما هم تمام آن را جذب می کند!
اکثر پرشکان توصیه می کنند تا برای هیدراته نگه داشتن بدن، روزانه ۸ لیوان آب مصرف کنید. بسیاری از مردم سعی می کنند تا آب مقدار مورد نیاز بدن خود را تامین کنند بنابراین از روش‌های مختلفی برای یادآوری مصرف آب استفاده می کنند.  
قرار دادن آب در کنار تخت تان، یک هشدار خوب است تا تامین آب بدن تان را فراموش نکنید. با این حال، ممکن است انجام این کار، آنطور هم که تصور می کنید، مفید نباشد.
 در این مطلب، علت اینکه چرا شب ها نباید لیوان آب را در کنار تخت تان قرار دهید را خواهید خواند. با ما همراه باشید:
 برخی از آشغال های ریز ممکن است داخل آب بیفتند
ریختن آب در یک لیوان رو باز و قرار دادن آن تا صبح در کنار تخت تان می تواند آب آن را در معرض آلودگی قرار دهد. ممکن است مگس، پشه و سایر حشرات در طول شب، داخل لیوانتان بیفتند.
 علاوه بر این، ممکن است گرد و خاک و سایر ذرات، داخل لیوان بیفتد و هنگامی که آب را می‌نوشید، متوجه این آلودگی ها نشوید.
 ممکن است طعم آب عوض شود
 اگر لیوان خود را مستقیما از آب شیر پر کرده باشید، احتمالا طعم کلر را که برای گند زدایی آب به آن اضافه می شود، احساس کرده اید. کلر در طی ساعات شب شروع به تبخیر می کند و باعث تغییر طعم آب می شود. در نتیجه، زمانیکه صبح این آب را می خورید، احتمالا متوجه خواهید شد که طعم آب کمی بد مزه و کهنه شده است.
آب لیوان به یک بستر عالی برای میکروب ها تبدیل می شود
برای اینکه از ورود میکروب ها به بدن تان جلوگیری کنید از نوشیدن آب کنار تخت پرهیز کنید.

 

 

    دیدگاه شما