راز لاغری زنان کره‌ای فاش شد

رژیم لاغری کره ای ها بسیار مناسب و تاثیر گذار می باشد و همین موضوع باعث شده تا زنان کره ای همیشه اندامشان روی فرم بماند.

راز لاغری زنان کره‌ای فاش شد

به گزارش زنهار؛ راز لاغری کره ای ها چیست؟ سوالی که بارها و بارها از خود و حتی پزشک متخصص رژیم درمانی تان پرسیده اید . پاسخ ساده است و آن چیزی نیست به جز عادات و برنامه غذایی شان به طوریکه حتی اگر بطور ژنتیکی آنها دچار چاقی و اضافه وزن باشند ، مطابق با غذاهایی که آنها استفاده می کنند به لاغری و کاهش وزن آنها بسیار کمک می کنند . پس از گذشت سال های طولانی ، کشورهایی مانند ژاپن و کره به بسیاری از سنت های آشپزی سالم که در سنت آنها برای تمام افراد در جهان شناخته شده است را ادامه می دهند و به همین دلیل دارای اندام مناسب هستند. 

درواقع کره ای ها نسبت به سایر مردم در تمام جهان ، افراد چاق کمتری و همچنین امید به زندگی طولانی دارند . به نظر شما علت چیست ؟ آیا راز بزرگی در پشت این امر نهفته است؟

رژیم های کره ایی به علت خواص بی نظیر و شگفت انگیز خود در لاغری ، در سرتاسر جهان محبوب هستند. با این حال ، بهتر است که طرز فکر خود را با تبلیغاتی مانند "رژیم های معجزه آسا" اشتباه نگیرید و رژیم های غذایی کره ایی کاملا متفاوت است و با این تبلیغات تفاوت بسیار زیادی دارند.

متاسفانه رژیم های غذایی کره ایی کمی سخت هستند و با این حال نتایج شگفت انگیزی را به ارمغان می آورند. همچنین به یاد داشته باشید که قبل از پیروی از هر برنامه رژیمی ، مهم است که بدانید قبل از تصمیم به گرفتن رژیم ، ابتدا باید با متخصص تغذیه خود مشورت نماید که این رژیم غذایی متناسب با سن و وزن شما متناسب باشد و یک عامل خطرناک برای شما محسوب نشود . بطور کلی راز اصلی این است که تمام محتویات مواد غذایی باید با یکدیگر رابطه تعادل مانند داشته باشند.

استفاده بیش از حد از سبزیجات

پایه رژیم کره ایی بر اساس سبزیجات تازه و برنج است . برخی از مواد غذایی هستند که همیشه در غذاهای کره ایی یافت می شوند و کم کالری هستند . این مواد غذایی عبارتند از :

سیب زمینی

قارج

سبزیجات سبز

گوجه فرنگی

هویج

استفاده کم از گوشت

سبزیجات 

همان گونه که می دانید ، گوشت یکی از عناصر اصلی در مواد غذایی می باشد اما در رژیم های کره ایی از گوشت به کمترین میزان استفاده می کنند و به همین دلیل است که در مقایسه با سایر کشورهای دیگر ، مردمانی لاغرتر دارد.

برای مثال می توانید به جای استفاده از گوشت قرمز ، از ماهی و غذاهای دریایی استفاده نمایید چرا که حاوی اسید چرب امگا 3 و پروتئین بالا هستند.

سوپ های تند

خوشبختانه سوپ ها تند می توانند در سوزاندن چربی ها کاملا موثر واقع شوند . سوپ های تند بطور سنتی جزء اصلی غذاهای کره ایی هستند چرا که غذای سبک و برای درست کردن آن نیازی به صرف وقت زیادی نمی باشد.

مهم است که بدانید بسیاری از دستورالعمل های تند ، می توانند میزان متابولیسم به بیشترین میزان افزایش دهند و نتیجه این می تواند کاهش کالری باشد.

چای و دمنوش های گیاهی

چای ها و دمنوش ها یکی دیگر از اسرار کره ایی ها در لاغری آنها می باشند که در طول روز از انها به مقدار زیادی استفاده می کنند . در کره اغلب از چای هایی مانند چای سبز ، چای جو یا چای جو کبابی استفاده می کنند که خاصیت لاغری و کاهش وزن مشترکی دارند.

با نوشیدن این چای ها و دمنوش ها ، می توانند به هضم مواد غذایی مانند یک مکمل مناسب استفاده کنند که نتیجه جالب و شگفت انگیزی در طول دوره کوتاه ایجاد خواهند شد.

دمنوش

استفاده کره ای ها از دمنوش های گیاهی جهت کاهش وزن

کیمچی ؛ غذای سنتی کره ایی

کیمچی یک غذای سنتی می باشد که توسط کره ایی ها به بیشترین میزان استفاده می شوند . کیمچی یکی از سالم ترین غذاها در جهان می باشند چرا که حاوی انواع مختلف ویتامین ها، مواد معدنی و پروبیوتیک ها می باشند. 

کیمچی چیست ؟ کیمچی یکی از غذاهای غنی شده از کلم های هیدراته نپا همراه با نمک ، سیر ، زنجبیل ، سس ماهی و فلفل است.

این غذا نیز یکی از غذاهای تند کره ایی می باشد که همان گونه که گفتیم ، می توانند متابولیسم را به بیشترین میزان برسانند که در نتیجه کاهش وزن خواهید داشت.

مقدار کمی آرد تصفیه شده

نان و سایر غذاهای آماده شده با آرد تصفیه شده در رژیم های کره ایی رایج نیستند و به کمترین میزان از آنها استفاده می کنند.

روش های پخت و پز

علاوه بر اهمیت میزان کالری و ترکیبات اصلی غذا ، غذاهای کره ایی نیز دارای تکنیک های خاص و منحصر بفرد خود در پخت و پز دارند که ارزش غذایی آن را حفظ می کنند . همچنین لازم است بدانید که آنها از خوردن غذاهای سرخ شده کاملا خودداری می کنند و بیشتر از غذاهای کبابی و بخارپز استفاده می کنند و به همین علت دارای اندامی مناسب و مطلوب هستند.

آب

علاوه بر نوشیدن چای ها و دمنوش های گیاهی ، زنان کره ایی در طول روز میزان زیادی آب استفاده میکنند که بطور میانگین 2 یا 3 لیتر آب در طول روز استفاده می کنند.

    دیدگاه شما