سروش نقشه ی قتل وحشتناک دکتر ضیایی را کشید/ همسرش هم کشته شد؟

. جنایتکاران دکتر رضا ضیایی ، متخصص گوش، حلق و بینی که از کادر پزشکی بیمارستان عرفان تهران بود به همراه همسرش مینو صابری را با ترفندی تبهکارانه به خانه دکتر دکتر رضا ضیائی نصرآبادی در منطقه سعادت آباد کشاندند و بعد از تهدید و اخذ امضاهای مدنظرشان ، این زوج را با شلیک دو گلوله کشتند.

سروش نقشه ی قتل وحشتناک دکتر ضیایی را کشید/ همسرش هم کشته شد؟

به گزارش زنهار؛ این جنایت اواسط اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ رخ داد. جنایتکاران دکتر رضا ضیایی ، متخصص گوش، حلق و بینی که از کادر پزشکی بیمارستان عرفان تهران بود به همراه همسرش مینو صابری را با ترفندی تبهکارانه به خانه دکتر دکتر رضا ضیائی نصرآبادی در منطقه سعادت آباد کشاندند و بعد از تهدید و اخذ امضاهای مدنظرشان ، این زوج را با شلیک دو گلوله کشتند. طراح اصلی این جنایت فردی به نام سروش است.


ماجرا این جنایت از زمانی آغاز شد که سروش از طریق رفاقت هایی که با چند فروشنده املاک در مناطق شمالی تهران داشت متوجه آگهی اجاره خانه دکتر رضا ضیائی در منطقه سعادت آباد تهران شد.

با مشاهده خانه دکتر رضا ضیائی در سعادت آباد، نقشه شوم در ذهن سروش شکل گرفت. برای اجرای نقشه با 10 تبهکار دیگر همدست شد. قصد اولیه باند، سند سازی جعلی برای ملک دکتر در سعادت آباد و فروش آن با روش کلاهبرداری بود. اما در ادامه وقتی متوجه شدند ، زنده بودن دکتر ضیائی و همسرشان می تواند مانع اجرای کامل نقشه آنها باشد و خیلی زود دست آنها برای پلیس رو خواهد شد تصمیم جنایتکارانه خود را ترسیم کردند.


این باند با دو بخش کردن ماموریت ،اجرای نقشه مرگبار خود را شروع کردند. یک گروه اقدامات جعل سند را آغاز کرده و گروه دیگر با ترفند دکتر رضا ضیائی و همسرش مینو صابری را به منطقه سعادت آباد و ملک دکتر کشاندند. با ورود دکتر به ملکش در سعادت آباد اجرای عملیات قتل این این زوج کلید خورد.


سروش و همدستانش، ابتدا با تهدید ، امضاهای مورد نیاز برای فروش بی دردسر خانه دکتر رضا ضیایی را از وی اخذ کردند و در ادامه با شلیک یک گلوله دکتر ضیایی و با شلیک یک گلوله دیگر همسر وی به نام مینو صابری را به قتل رساندند.


با ناپدید شدن دکتر و همسرشان، خانواده به مراجع قضایی و پلیسی مراجعه کردند. کارآگاهان پلیس در جریان جستجو برای یافتن ردی از زوج ناپدید شده به راز قتل دکتر ضیایی و قتل مینو صابری همسر وی رسیدند.


ردزنی های کارآگاهان به مخفیگاه سروش رسید. همدستانش شناسایی شدند. بازداشت شدند و اجساد دکتر رضا ضیایی و همسرش مینو صابری در شهریار کشف شد.
تحقیقات پلیسی در خصوص احتمال ارتکاب اعمال تبهکارانه مشابه دیگر و احتمال ارتکاب قتل های دیگر از سوی این باند تبهکار در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار